بازی

اشاره به نبرد نهایی در پوستر جدید فصل پایانی انیمه Attack on Titan

اشاره به نبرد نهایی در پوستر جدید فصل پایانی انیمه Attack on Titan

فروردین امسال بود که کرانچیرول و ماپا ساخت بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan را تایید کردند که این انیمه رسما در این بخش به پایان خواهد رسید. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل پایانی انیمه حمله به تایتان منتشر شده است. در پوستر جدید بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan شاهد نمایش شخصیت‌هایی مثل لیوای، میکاسا، آرمین، راینر و غیره هستیم که در تلاش هستند تا خود را به ارن برسانند و او را متوقف کنند.

این پوستر در طول رویداد فصل پایانی انیمه حمله به تایتان منتشر شده است و برخلاف انتظار در آن خبری از تریلر یا زمان پخش بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan منتشر نشد. بااین‌حال می‌توان امیدوار بود در آینده نزدیک ماپا اطلاعات بیشتری را منتشر کند، اما این استودیو وعده داد که این بخش، قرار است پایانی بر کار انیمه حمله به تایتان باشد و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan

مطالب مرتبط:

  • نقد انیمه Attack on Titan | قسمت ۱ تا ۹ فصل چهارم
  • نقد انیمه Attack on Titan | قسمت ۱۰ تا ۱۶ فصل چهارم
  • نقد انیمه Attack on Titan | قسمت ۱۷ تا ۲۸ فصل چهارم

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در ۱۶ قسمت تولید و پخش شد و پارت دوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان نیز در ۱۲ قسمت تولید شده است که پخش آن امشب رسما به پایان رسید.

بااین‌حال، فعلا تعداد دقیق‌ قسمت‌های بخش سوم و پایانی انیمه Attack on Titan مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری در آینده باشیم. در ابتدا ویت استودیو وظیفه ساخت سه فصل اول انیمه حمله به تایتان را بر عهده داشت، اما از فصل چهارم استودیو ماپا به‌عنوان استودیو سازنده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که در ابتدا این تغییرات چندان باعث واکنش مثبت طرفداران نشد، اما در ادامه ماپا واکنش‌های مثبت‌تری را دریافت کرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا