بازی

پخش تریلر جدید از گیم پلی بازی Lies of P

پخش تریلر جدید از گیم پلی بازی Lies of P

Lies of P جدیدترین اثر استودیوی Neowiz به شمار می‌آید که سال گذشته معرفی شد و مورد توجه بسیاری از طرفدارهای بازی‌های Souls-like قرار گرفت. در بازی Lies of P بازیکنان با داستانی مرموز و تاریک از شخصیت پینوکیو رو‌به‌رو خواهند شد که از نظر زیبایی‌شناسی و باتوجه‌به سبک سولزلایک، بسیاری آن را شبیه به بازی Bloodborne می‌دانند.

تیم سازنده که به‌تازگی یک تریلر از گیم‌پلی بازی را در مراسم افتتحایه‌ی گیمزکام به نمایش گذاشته بود، حالا یک ویدئوی طولانی‌تر از گیم‌پلی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است که به‌صورت یکپارچه نمایش داده می‌شود. در این تریلر آموزش‌ها و مبارزات زیادی از بازی Lies of P را می‌بینیم. همچنین محیط‌های منحصر‌به‌فرد، برخی دشمنان جالب و تجهیزات خاص به مانند یک طناب عروسکی که می‌توان آن را به سمت دشمنان پرتاب کرد و آن‌ها را به نزدیک کشاند، در تریلر جدید بازی Lies of P قابل مشاهده هستند.

به نظر می‌رسد تیم سازنده الهامات بسیار زیادی از بازی Bloodborne گرفته‌اند که نشانه‌های آن را می‌توان در اتمسفر سنگین محیط‌ها، انیمیشن مبارزات، رابط کاربری و موراد دیگر بازی Lies of P مشاهده کرد.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Lies of P قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود. این بازی در روز نخست عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس گیم پس خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا