بازی

واکنش منتقدین به بازی As Dusk Falls

واکنش منتقدین به بازی As Dusk Falls

بازی‌های تعاملی بخشی از صنعت بازی‌های ویدیویی را به خود اختصاص داده‌‌اند؛ مواردی که گیم‌پلی نقش پررنگی در آن ندارد و داستان، داستان‌سرایی و اجرای شخصیت‌های مواردی هستند که باعث سرگرم کننده بودن محصول مورد نظر می‌شوند.

با معرفی بازی As Dusk Falls، محصولی تعاملی – سینمایی را مشاهده کردیم. بااین‌حال چیزی که بیشتر به چشم خورد، ساختار گرافیکی بازی درکنار نوع روایت داستان در میان‌پرده‌ها بود. حال مدتی است که بازی As Dusk Falls روانه بازار شده و میانگین امتیازات آن، خبر از یک انحصاری خوب و قابل قبول را برای کاربران ایکس باکس و کامپیوتر می‌دهد. در ادامه می‌توانید نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی As Dusk Falls داشته و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

As Dusk Falls

  • سازنده: اینتریور/نایت
  • ناشر: استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان
  • سبک: فیلم تعاملی و ماجراجویی

شخصیت بازی As Dusk Falls

گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

این بازی داستانی را روایت می‌کند که ساختار آن تابه‌امروز کمتر یا اصلا در این صنعت به آن پرداخته نشده است. همانند اکثر بازی‌‌هایی که دوست دارم، در انتها باعث شد تا مدام در مورد مواردی مثل نقش‌‌هایی که آن‌ها را قبول یا رد کردم، سختی‌‌هایی که از خانواده به ارث می‌بریم و اینکه چطور آسیب‌های روحی و روانی تاثیر خود را روی ما می‌گذارند، فکر کنم. بااین‌حال بخششی که ما برای به‌نمایش گذاشتن آن انتخاب می‌کنیم، فقط شاید باعث شود نوری به داخل وارد شود.

گیم اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال چارچوب‌های روایت تعاملی هستند، این یک موفقیت به حساب می‌آید. حتی برای شخصی‌که تابه‌حال بازی‌های ویدیویی را تجربه نکرده، موفقیت آمیز خواهد بود. به این دلیل که کاراکترها و داستان‌سرایی خوب، یک تجربه جهانی به حساب می‌آید و As Dusk Falls هر دو را در خود جای داده است.

گاردین: ۸۰ از ۱۰۰

وقتی صحبت از اجرا، شخصیت‌پردازی، داستان و انعطاف داستان می‌کنیم، As Dusk Falls به‌راحتی از سطح سبک خود فراتر می‌رود.

گیمزرادار: ۸۰ از ۱۰۰

As Dusk Falls ترکیبی از سریال‌های درام نتفلیکس با ساختار داستان‌سرایی بازی‌های Telltale Games است که خروجی خوبی را در دسترس قرار می‌دهد.

وی‌جی‌سی: ۴۰ از ۱۰۰

کاراکترهای خوب، اجرای عالی و داستان‌سرایی دو تایملاین خوب مهندسی شده، توسط سرعت بازی که کاملا بدون وزن و بی‌نواخت کار شده و همچنین گیم‌پلی‌ای که در ثانیه به ثانیه با شما در جدال است، از بین رفته‌اند.

واکنش منتقدین به بازی As Dusk Falls

واکنش منتقدین به بازی As Dusk Falls


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا