رمز ارز

همه نگاه ها به فعالیت های نهنگ های ریپل دوخته شده است!

همه نگاه ها به فعالیت های نهنگ های ریپل دوخته شده است!

همه نگاه ها به فعالیت های نهنگ های ریپل دوخته شده است!

در بحبوحه افزایش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال، همه نگاه‌ ها به نهنگ ‌های XRP، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ است. شرکت Lookonchain اخیراً در مورد الگوهای خرید و فروش چهار دارنده بزرگ XRP مهم در شبکه بایننس (BSC)  گزارشی ارائه کرده است. این گزارش به پتانسیل افزایش فعالیت فروش اشاره می کند.

بر اساس گزارشات Lookonchain، چهار نهنگ اصلی XRP عادات خرید متفاوتی از خود نشان دادند.

فعالیت های نهنگ های ریپل

اولین مورد نهنگی با نام xf522 ، بین ۲۲ آوریل تا ۲۴ نوامبر ۲۰۲۲، ۲۵ میلیون XRP (18 میلیون دلار) با میانگین قیمت ۰.۴۳ دلار جمع آوری کرد. این نهنگ هنوز هیچ موردی را نفروخته است. در همین حال، x513d  صد میلیون XRP با میانگین قیمت ۰.۴۵ دلار به ازای هر توکن به دست آورد. این نهنگ پس از افزایش قیمت اخیر XRP، ۵.۴ میلیون XRP (4.3 میلیون دلار) را به بایننس واریز کرد.

دو نهنگ دیگر با نام های «0x8456» و «0x8bf6» هر کدام ۱.۴ میلیون XRP با میانگین قیمت ‌های خرید ۰.۴ دلار و ۰.۳۹ دلار به دست آوردند. هیچ یک از این دارندگان تاکنون دارایی خود را نفروخته اند. با این حال، با افزایش قیمت اخیر XRP ریپل و رکود متعاقب آن، ممکن است فعالیت فروش این نهنگ ها و دیگر نهنگ ها در آینده نزدیک افزایش یابد.

XRP بیش از ۸۰ درصد پس از حکم دادگاه در پرونده Ripple v. SEC، که منجر شد مجددا در فهرست کوین بیس و بیت استمپ و سایر صرافی ها قرار بگیرد، رشد کرد. با این وجود در حال حاضر طبق آمار بیکینگ، ارزش این ارز دیجیتال با ۱۶ درصد کاهش به زیر ۰.۷۰ دلار رسید.

این نوسان و عدم قطعیت حکم پیروزی ریپل همچنان بر احساسات سرمایه گذاران تأثیر می گذارد. نهنگ ‌های XRP و سرمایه‌گذاران کوچکتر ممکن است استراتژی ‌های خود را در پاسخ به شرایط در حال تحول بازار تنظیم کنند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا