بازی

نمایش ۱۴ دقیقه‌ای گیم پلی بازی Dead Island 2

نمایش ۱۴ دقیقه‌ای گیم پلی بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2 در طول روند توسعه و ساخت خود با مشکلات بسیاری دست‌وپنجه نرم کرد و عرضه آن‌ چند دفعه با تأخیر مواجه شد. این اثر توسط Dambuster Studios توسعه یافت و وظیفه انتشار آن برعهده‌ی Deep Silver است. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، همان‌طور که از قبل تایید شده بود، سازندگان این بازی موردانتظار یک ویدیو طولانی از گیم‌پلی آن را در اختیار کاربران قرار داده است. ویدیو موردنظر یک نگاه گسترده به روند گیم‌پلی این ساخته‌ی نقش‌آفرینی و اکشن Dambuster دارد. شما همراهان گرامی بیکینگ در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

در این ویدیو تقریبا ۱۵ دقیقه‌ای ما در نقش شخصیت Dani که به‌عنوان یکی از ۶ کاراکتر قابل کنترل این بازی شناخته‌ می‌شود، قرار داریم. روند اتفافات درون تریلر در بل ایر (Bel Air) لس آنجلس رخ داده و شخصیت نام‌برده‌شده در حال مبارزه با زامبی‌های مختلف بازی Dead Island 2 و در جهت رسیدن به هتلی با نام هالپرین است. ویدیو موردنظر یگ نگاه اجمالی به سیستم Skill Deck و توانایی‌های Dani دارد. از طرفی دیگر نیز، سازندگان چندین سلاح مختلف آخرین ساخته خود را به نمایش گذاشته‌اند.

بازی Dead Island 2 در روزهای اخیر پروسه ساخت خود به پایان رسانده است. این اثر در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) و برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا