هاست پرسرعت
کسب و کار

نرم افزار CRM دانا، انقلابی در مدیریت مشتریان

نرم افزار CRM دانا، انقلابی در مدیریت مشتریان

—————- رپورتاژ آگهی —————–

بسیار پیش آمده که شرکت شما محصول خوب و با کیفیتی به مشتریان ارائه دهد و هزینه زیادی هم بابت تبلیغ و توزیع محصول در میان مخاطبان پرداخت کرده باشد، اما فروشتان کم بوده یا به اهداف کسب و کار خود نرسیده باشید.
مشتری و مدیریت مشتریان آن قدر مهم است که می‌تواند موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار شما را رقم بزند. این که چگونه با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنید و چگونه این ارتباط را مدیریت می‌کنید می‌تواند فروش شما را افزایش دهد، در هزینه‌های شما صرفه جویی کند و مشتری‌های راضی تر و وفادارتری هم داشته باشید.
مدیریت ارتباط با مشتریان، تیم‌های مختلف در سازمان را قادر می‌سازد بهتر مشتری را بشناسند و خدمات بهتری به آن‌ها ارائه دهند. با نرم افزار CRM دانا کسب و کار شما علاوه بر مدیریت بهینه ارتباط با مشتری قادر خواهد بود فرآیندهای مختلف در شرکت و ارتباط داخلی و خارجی سازمان را بهتر مدیریت کند و نتیجه بهتری هم از فعالیت‌های خود داشته باشد.
 

مدیریت ارتباط با مشتریان سازمان با نرم افزار CRM دانا

نرم افزار CRM دانا تمام ابزارهای مهم و ضروری برای مدیریت بهتر مشتری‌ها را در اختیار کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار داده تا هم نظم بیشتری به فرآیندها بدهد و هم سرعت رسیدگی و پیگیری به فرصت‌ها را بالا ببرید و هزینه‌های جانبی را کاهش دهید.
 

نرم افزار CRM دانا، انقلابی در مدیریت مشتریان

در دنیای رقابتی امروز تا شما مشتری راضی و خوشحال نداشته باشید نمی‌توانید به اهداف فروش خود برسید. با سی آر ام دانا که واسط کاربری حرفه ای و راحتی دارد و بسیاری از کارهای شما را اتوماسیون می‌کند، می‌توانید در عرض چند دقیقه آن را راه اندازی و با پیاده سازی اصولی آن اهداف سازمانی خود را به عنوان مدیریت سازمان یا مسئول بخشی از سازمان دنبال کنید.
احتمالا در سازمان خود هم دیده اید که چقدر هماهنگی سیستم‌ها می‌تواند حتی از هماهنگی تیم‌ها و نیروها سخت تر باشد و گاهی ممکن است ابزارها با هم نتوانند به خوبی کار کنند. در این وضعیت باید بدانیم کاربرد نرم افزار CRM چیست؟ این نرم افزار کاربردی سی آر ام حتی این مشکل را نیز بر طرف کرده و با قابلیت یکپارچه سازی بالا این امکان را به شما می‌دهد تا CRM دانا را با دیگر ابزارهای سازمان خود یکپارچه کنید و کیفیت فرآیندهای سازمان را بهبود ببخشید و خدمات بهتری به مشتری‌ها ارائه دهید.
شرکت‌های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ، صنایع تولیدی، خرده فروشی‌ها، حمل و نقل، مدیران فروش و کارشناسان فروش همگی می‌توانند از نرم افزار CRM دانا برای رشد سریع تر و افزایش درآمد استفاده کنند.
 

نقش CRM در تحول مدیریت مشتریان

مدیریت مشتریان کار آسانی نیست و با رشد کسب و کار حتی سخت تر هم می‌شود. برای ارتباط بهتر با مشتری‌ها و مخاطب‌ها تیم فروش و بازاریابی، تیم خدمات به مشتریان و مسئولان و مدیران وقتی از CRM دانا استفاده کنند بهتر با مشتری همراه می‌شوند. چگونه؟
 

مدیریت بهتر عملیات فروش

به کمک نرم افزار CRM ابری دانا به روش‌های روز دنیا در مدیریت عملیات فروش و بازاریابی دست پیدا می‌کنید و به راحتی می‌توانید تمام مراحل فروش و رفتار مشتریان را برای ارائه خدمات بهتر به مشتری و مدیریت مشتریان را نظارت کنید. کانال‌های مختلف فروش را می‌شناسید و خواهید دانست کدام در بازاریابی و فروش نقش موثرتری خواهد داشت.
 

نرم افزار CRM دانا، انقلابی در مدیریت مشتریان

 

در اختیار داشتن بانک اطلاعات مشتریان

اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی خود را به صورت داده‌های دسته بندی شده در کانتکت و حساب در CRM دانا ذخیره کنید و هر گاه برای ارتباط با مشتری به آن‌ها نیاز داشتید در عرض چند ثانیه تا چند دقیقه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.
 

توسعه کانال‌های فروش

می‌توانید به مشتری این امکان را دهید که از طریق کانال و راه ارتباطی دلخواه خود با شما ارتباط بگیرند. وب سایت، چت آنلاین، تماس تلفنی، ایمیل یا پورتال مشتری، مشتری با هر کدام راحت است بدون دردسر با شما ارتباط می‌گیرد.
 

اتوماسیون فرآیندها

در مدیریت مشتریان هر چه سرعت پاسخ گویی و انجام کارها سریع تر باشد و همزمان کیفیت هم حفظ شود، مشتری‌های راضی تر و فروش بیشتر هم خواهید داشت. با نرم افزار CRM دانا فرآیندهای تکراری و وقتگیر را اتوماسیون کنید و تمرکز تیم خود را روی فعالیت‌های مهم تر و مشتری‌ها بگذارید.
 

خدمات مشتری

بعد از فروش قرار نیست کسب و کار شما دست از سر مشتری بردارد! باید ارتباط خود را با مشتری حفظ کنید و آن را به مشتریان وفادار تبدیل کنید تا دوباره و چندباره از شما خرید کنند. دانا به شما کمک می‌کند ارتباطی دو طرفه با استفاده از قابلیت‌های مختلف نرم افزار با مشتری داشته باشید.
 

گزارش گیری و تحلیل داده‌ها

برای این که عملکرد تیم‌ها و فرآیندهای مختلف فروش و بازاریابی را ببینید باید بتوانید داده‌ها را تحلیل کنید و گزارش گیری انجام دهید. به کمک سی آر ام دانا از فعالیت‌های مختلف و شاخص‌های مهم گزارش بگیرید و با تحلیل آن‌ها تلاش‌های آینده تیم و کمپین‌های خود را ارتقا بدهید.
 

امنیت بالا

داده‌های مشتریان بخش حساس از کار شماست و باید بتوانید از آن‌ها به ویژه در بستر اینترنت حفاظت کنید. CRM دانا دارای گواهی افتا است و سطح امنیتی بالایی دارد که به سازمان‌ها این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات مشتری‌هایتان در امنیت کامل هستند.
 

سطح کیفیت مدیریت مشتریان را افزایش دهید

نرم افزار CRM دانا به صدها شرکت کوچک و بزرگ کمک کرده تا فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان خود را ارتقا دهند و به کار خود سرعت و کیفیت ببخشند. شما می‌توانید با مدیریت بهتر مشتریان به کمک دانا فروش خود را تا 40 درصد افزایش دهید و به رشد کسب و کارتان کمک کنید.
شرکت کامبادن و دیجی بان از مشتریان موفق CRM دانا بوده اند که از یکپارچه سازی دانا با ابزارهای دیگر، گزارش گیری و مدیریت فرآیندهای فروش آن توانسته اند کسب و کار خود را گسترش دهند و فروش خود را بیش از پیش بالا ببرند.
 

نرم افزار CRM را متناسب با نیاز خود نصب کنید

CRM دانا به دو صورت ابری (cloud) و محلی (on- premise) به شرکت‌ها ارائه می‌شود. در نسخه ابری دانا تنها با ثبت نام می‌توانید آن را تهیه و اطلاعات خود را در فضای ابری و تنها با دسترسی به اینترنت در اختیار داشته باشید. و اگر هم نیاز باشد به هر دلیلی دانا را در محل سازمانتان نصب کنید، کافی است از نسخه محلی دانا استفاده کنید.
اگر در زمانه استفاده از CRM دانا و یا این که کدام نسخه برای سازمان شما بهتر است سوالی داشتید با پشتیبانی دانا پرداز تماس بگیرید.
CRM دانا را می‌توانید به صورت آزمایشی هم تهیه و تمام قابلیت آن را به صورت رایگان بررسی کنید. کافی است نسخه دمو 14 روزه آن را تهیه کنید و بیشتر با قابلیت‌های آن در مدیریت مشتریان آشنا شوید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا