بازی

مکسیمم شاپ، پراستفاده‌ترین اکانت‌های اشتراکی در بین ایرانی‌ها

مکسیمم شاپ، پراستفاده‌ترین اکانت‌های اشتراکی در بین ایرانی‌ها

دلیل آن هم تحریم‌ کشور‌های مختلف است که گریبان یوزر و آی‌ پی ایرانیان را گرفته است. برای حل این مشکل ایرانی‌ها از سرویس‌های واسطه‌ای کمک می‌گیرند. به همین دلیل فروش این اکانت‌ها در ایران رشد خوبی داشته و درست مثل کشوری که تحریم نیست می‌شود این سرویس‌ها را خریداری کرد. حالا بیایید با هم نگاهی به پرفروش‌ترین این اکانت‌ها بیاندازیم. همراه ما باشید.

اکانت تریدینگ ویو (TradingView)

تریدینگ ویو یک پلتفرم جامع برای کسب اطلاعات آماری در معاملات بورسی است. با توجه به اینکه در چند سال اخیر معاملات بازار بورس جهانی و رمزارز‌ها در ایران پیشرفت کرده، خرید اکانت تریدینگ ویو نیز با رشد بسیاری همراه بوده و سرمایه‌گذاران و تحلیلگران زیادی برای بررسی آمار و اطلاعات از آن استفاده می‌کنند. ابزار‌های ارائه شده توسط این سیستم شامل نمودار‌ها و جدول‌ها، فرایند تحلیل یک چارت بورسی را راحت‌تر از پیش خواهد کرد. به عنوان یک نکته منفی باید گفت که این پلتفرم هنوز با کارگزاری‌های مختلف به شکل کامل ادغام نشده است.

اکانت انواتو المنت (envato element)

اکانت انواتو المنت (envato element)

انواتو المنت را تقریبا همه افرادی که به شکلی با کار گرافیکی سر‌وکار دارند، می‌شناسند. این سایت برای دانلود قالب وردپرسی، فونت، ویدیو‌های استوک، تصاویر، افکت‌های صوتی و موزیک بدون کپی رایت ساخته و طراحان زیادی از آن استفاده می‌کنند. امکانات این سرویس در حدی است که خرید اکانت envato element را منطقی کند. محتوای این منبع معتبر در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزار‌های گرافیکی و سایت‌های وردپرسی قابل استفاده است و برای هر یک از آن‌ها صد‌ها مورد مختلف به شکل آماده در اختیار دارد. این منابع به شکل لایسنس به دست شما می‌رسد و به این معنی است که استفاده تجاری از آن‌ها به قصد درآمدزایی مشکلی به‌وجود نخواهد آورد.

اکانت شاتراستوک (shutterstock)

اکانت شاتراستوک (shutterstock)

شاتراستوک نیز از لحاظ کارایی به مانند انواتو عمل می‌کند. تولیدکننده‌های محتوا اغلب با خرید اکانت شاتر استوک و استفاده از منابع آن سطح کیفی تولیدات خود را بالا می‌برند. این منبع بر خلاف انواتو دارای قالب وردپرسی نیست اما به جای آن مدل‌های سه بعدی مختلفی برای دانلود در اختیار شما قرار خواهد داد. این مدل‌های سه بعدی برای پروژه‌های معماری، طراحی مفهومی، دکوراسیون داخلی و بازی‌سازی قابل استفاده هستند و در اکثر نرم‌افزار‌هایی که مدل سه بعدی را پشتیبانی می‌کنند اجرا می‌شوند.

خرید اکانت از مکسیمم شاپ

در نگاه اول شاید خرید اکانت قانونی از داخل ایران با این همه تحریم سخت به نظر برسد اما چاره کار پیش ماست. ماکسیمم شاپ از سال 97 فعالیت خود را در زمینه فروش اکانت اشتراکی و قانونی شروع کرده و کاربران ایرانی می‌توانند از داخل ایران با پرداخت مبلغ اندکی اکانت این سرویس‌های پرطرفدار را خریداری کنند. ماکسیمم شاپ با فروش بیش از 35 اکانت پریمیوم از سرویس‌های متنوع امکان استفاده از آن‌ها را برای ایرانیان مقیم داخل فراهم آورده است. برای خرید اکانت تریدینگ ویو و ده‌ها سرویس دیگر تنها کافیست به وبسایت این مجموعه معتبر مراجعه کنید و اکانت مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیکینگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا