بازی

معرفی کنترلرهای جدید نینتندو سوییچ در چهار رنگ مختلف

معرفی کنترلرهای جدید نینتندو سوییچ در چهار رنگ مختلف

شرکت Nintendo سری جدید کنترلرهای جوی-کان نینتندو سوییچ را در چهار رنگ مختلف معرفی کرد.

نینتندو در حساب توییتر خود اعلام کرد سری جدید کنترلرهای جوی-کان در چهار رنگ زرد، صورتی، بنفش و سبز از تاریخ ۹ تیر (۳۰ ژوئن) به بازار عرضه خواهند شد. نینتندو این کنترلرهای جدید را در همان روز انتشار بازی Everybody 1-2-Switch در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهد داد. این شرکت ژاپنی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی سری جدید از کنترلرها در قالب باندل‌های محدود یا عرضه‌ی سراسری به اشتراک نگذاشته است. بااین‌حال بازیکنان برای خرید این سری جدید به مانند گذشته باید قیمت ۸۰ دلار را پرداخت کنند. همچنین بازی Everybody 1-2-Switch هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار در فروشگاه اینترنتی نینتندو برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد.

به‌گفته‌ی نینتندو، بازی Everybody 1-2-Switch دارای مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌های شگفت‌انگیز و عجیب است. این توسعه‌دهنده افزود: «بازیکنان در این مینی‌گیم‌ها از کنترلر جوی-کان یا دستگاه هوشمند خود به روش‌های سرگرم‌کننده و منحصربه‌فردی استفاده خواهند کرد تا در رقابت‌های مختلف، بیشترین امتیاز را برای تیم خود جمع کنند. تیمی که بیشترین امتیاز را به‌دست آورد، افتخار پیروزی را کسب خواهد کرد».

نینتندو ماه گذشته اعلام کرد تمام کنترلرهای جوی‌-کان در بازار اروپا و بریتانیا را که دچار مشکل دریفت شده‌اند، حتی اگر گارانتی آن‌ها تمام شده باشد، تعمیر خواهد کرد. تنها کنترلرهایی که تعمیر برای آن‌ها انجام نمی‌شود، آن‌هایی هستند که مورد استفاده‌ی نادرست قرار گرفته‌اند؛ به‌گونه‌ای که سهل‌انگاری کاربر باعث آسیب به کنترلر شده‌ باشد. باز شدن کنترلر توسط افراد غیررسمی نیز آن را از شرایط تعمیر خارج می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا