رمز ارز

آموزش اعتبار سنجی به جامعه ترا کلاسیک در کانال یوتیوب

آموزش اعتبار سنجی به جامعه ترا کلاسیک در کانال یوتیوب

آموزش اعتبار سنجی به جامعه ترا کلاسیک در کانال یوتیوب

Terra Rebels جامعه ترا کلاسیک را در مورد اعتبارسنجی آموزش می دهد.

Terra Rebels کانالی رسمی در YouTube برای آموزش جامعه ترا کلاسیک (LUNC) در مورد تمام جنبه های بلاک چین راه اندازی کرده است. به این ترتیب با راه اندازی این کانال کم کم به Terra Classic اعتبارسنجی می شود.

Terra Rebels در ۲۴ اکتبر در یک توییت خبر از راه اندازی  کانال رسمی یوتیوب را داد. هدف از انجام این کار احیای اکوسیستم Terra Classic است. توسعه دهندگان این پلتفرم علاوه بر سرپرستی این کانال برای احیای ترا کلاسیک، تغییرات مالیات و تغییرات دیگر را معرفی کردند.

طبق اخبار بیکینگ، هدف Terra Rebels آموزش جامعه در مورد تمام جنبه‌های مختلف بلاک چین LUNC است.

ادوارد کیم ویدئویی در مورد روند گام به گام ایجاد و اجرای یک اعتبار سنج  در کانال اضافه کرده است.

این ویدئو الزامات، مشتریان و مکانیسمی را توضیح می‌دهد که به هر کسی کمک می‌کند تا اعتبارسنجی شود. علاوه بر این، این گروه بر این باور است که به بازگرداندن پروژه ها و ایجاد زنجیره کمک خواهد کرد. همچنین، این کانال دارای تمام ویدیوهای آموزشی برای انجمن Terra Classic (LUNC) خواهد بود.

قیمت ترا کلاسیک به صورت جانبی معامله می شود

با وجود جامعه فعال Terra Classic، قیمت LUNC همچنان به زیر ۰.۰۰۰۲۵ دلار سقوط می کند. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت آن بیش از ۳ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۲۴ دلار رسید.

در همین حال، جامعه منتظر اعلام آمار هفتگی سوختن LUNC توسط صرافی بایننس است. انجمن اخیراً پیشنهاد ۵۲۳۴ را برای کاهش مالیات سوختگی به میزان ۰.۲٪ و تعیین ۱۰٪ برای استخر جامعه تصویب کرد. همچنین، Terra Rebels برنامه کمک‌های مالی ترا کلاسیک را برای اطمینان از استفاده شفاف و کارآمد از بودجه در مجموعه پیشنهاد کرده است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا