تکنولوژی

معرفی بازی Maximus 2؛ تجربه‌ای جذاب مانند شورش در شهر اما برای موبایل

معرفی بازی Maximus 2؛ تجربه‌ای جذاب مانند شورش در شهر اما برای موبایل

اگر از طرفداران قدیمی بازی‌های ویدیویی هستید، احتمالا با سبک بیت ام آپ (Beat ’em Up) آشنایی داشته باشید. در بازی‌های این سبک، بازیکنان بدون استفاده از سلاح گرم و مبارزات تن به تن، باید به جلو پیش بروند و دوربین در آن‌ها از سمت چپ به راست حرکت می‌کند. از جمله مهم‌ترین بازی‌های این سبک می‌توان به شورش در شهر یا Streets of Rage نام برد و حالا قصد داریم در این مطلب بازی Maximus 2 را به شما معرفی کنیم که یکی از جدیدترین نمونه‌های فوق‎‌العاده سبک Beat ’em Up محسوب می‌شود.

معرفی بازی Maximus 2

بازی Maximus 2

نام بازی به صورت کامل Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up است و مدت زمان زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد، اما در همین مدت زمان کوتاه، به استقبال و نمرات بسیار خوبی دست پیدا کرده که این امر، به نوعی تجربه فوق‌العاده بازی را نشان می‌دهد.

به بیان ساده می‌توان گفت بازی Maximus 2 یک عنوان فانتزی در سبک بیت ام آپ محسوب می‌شود که بیشتر روی سیستم مبارزات آن کار شده و همچنان محیط بسیار و گیم پلی فوق‌العاده جذابی دارد. علاوه بر این، نکته دیگری که باعث می‌شود، Maximus 2 به یکی از مفرح‌ترین تجربه‌های بازی‌های ویدیویی تبدیل شود، این است که علاوه بر حالت تک نفره، می‌توان آن را حداکثر با 4 بازیکن و به صورت آنلاین نیز انجام داد.

بازی Maximus 2

بخش چند نفره بازی نیز بسیار سرگرم‌کننده ساخته شده و با حداکثر 4 نفر از دوستنان خود می‌توانید بازی را به صورت آنلاین پیش ببرید و به یکدیگر کمک کنید. علاوه بر این، در صورت استفاده از کنترلرهای بلوتوث، می‌توانید بازی را روی یک دستگاه با سایر بازیکنان تجربه کنید.

داستان بازی تقریبا ساده و تکراری است. شما نقش قهرمانی را ایفا خواهید کرد که باید سرزمین خودش را از دست نیروهای شیطانی نجات دهد. با این حال، مراحل بازی بسیار خوبی طراحی شده‌اند و اگر با این دسته از بازی‌ها آشنایی داشته باشید، احتمالا بدانید که برای جلو رفتن در هر منطقه، باید دشمنان را شکست دهید. در واقع پس از شکست دادن تمام دشمنان، می‌توانید در نقشه بازی پیش بروید. بنابراین باید خودتان را برای مبارزات طولانی مدت و سریعی آماده کنید.

بازی Maximus 2
می‌توانید شخصیت خود را قوی‌تر کنید

البته باید اشاره کرد که تیم هنگ‌ کنگی Four Fats Limited برای ساخت این بازی هیچ تمرکز خاصی روی داستان نداشته و با روایت منحصر به فردی مواجه نیستیم. با این وجود، Maximus 2: Fantasy Beat ’em Up ماجراجویی بسیار جذاب و فوق‌العاده هیجان‌انگیزی را شامل می‌شود.

در ابتدا می‌توانید شخصیت موردنظر خود را از بین چند گزینه مختلف انتخاب کنید که البته در ابتدای کار فقط دو مورد از آن قابل دسترس هستند و سایر شخصیت‌ها را به مرور زمان و با ارز درون بازی می‌توانید خریداری کنید. با این حال، دو شخصیت رایگان بازی را می‌توانید به روش‌های مختلفی ارتقا دهید.

بازی Maximus 2

نکته قابل توجه دیگر، توانایی شخصیت‌های بازی است. در واقع، شخصیت‌ها در طول بازی، توانایی‌های جدیدی را یاد می‌گیرند تا بازیکنان با استفاده از آن‌ها بتوانند دشمنان را نابود کنند. این دسته از توانایی‌ها شامل استفاده از کنترل‌های بازی به شیوه‌های مختلفی برای انجام کارهایی مانند پرتاب کردن دشمنان به اطراف می‌شود.

دشمنان بازی هم بسیار متنوع طراحی شده‌اند و تقریبا در هر مرحله با گونه جدیدی از آن‌ها روبرو خواهید شد که توانایی منحصر به فرد خود را دارند. از سویی دیگر، در پایان هر مرحله با یک باس، یا غول مواجه خواهید شد که از بین بردن آن‌ها چالش کاملا متفاوتی نسبت به سایر دشمنان دارد.

همچنین با شکست دادن دشمنان و پیشروی در داستان بازی، امتیازاتی توسط قهرمان شما جمع‌آوری خواهد شد که از آن‌ها می‌توانید برای پیشرفت در چهار حوزه اصلی (سلامت، شانس، حمله و جادو) استفاده می‌کنید. در واقع، شخصیت خود را می‌توانید بر اساس خواسته خود پیشرفته‌تر کنید. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که مانند اکثر بازی‌های قدیمی و معروف این سبک، در طول بازی با موجوداتی مانند دایناسور مواجه خواهید شد که مانند اسب، می‌توانید سوار آن‌ها شوید و با دشمنان بجنگید.

بازی Maximus 2 را دانلود کنیم؟

بازی Maximus 2

در یک جمله می‌توان گفت تجربه بازی Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up به شدت توصیه می‌شود. گیم‌پلی آن به شدت جذاب و سرگرم‌کننده است و شاید در همان چند دقیقه ابتدایی، کاملا وابسته آن شوید. از سویی دیگر، طراحی و صداگذاری آن نیز بسیار خوب انجام شده که این امر باعث می‌شود بازیکنان بیشتر غرق بازی شوند.

در مجموع، گیم‌پلی، طراحی و روند بازی احتمالا همان چیزی خواهد بود که از یک بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده انتظار دارید. علاوه بر تمام این موارد، تجربه آن با دوستان خود می‌تواند برای چندین ساعت شما را سرگرم کند.

سیستم حرید درون برنامه‌ای نیز در Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up وجود دارد، اما به هیچ عنوان تجربه بازی را خراب نمی‌کند و در بسیاری از موارد هیچ نیازی به آن وجود ندارد.

دانلود بازی Maximus 2

بازی Maximus 2

بازی Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up به تازگی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن را از استورهای گوگل پلی، کافه بازار و اپ استور دانلود کنید.

در بخش آمار و ارقام و نظرات کاربران نیز عملکرد بازی بسیار خوب بوده است. در گوگل پلی، تاکنون بیش از 50 هزار کاربر بازی را دانلود کرده‌اند و بر اساس نظر بیش از 3500 نفر امتیاز بسیار خوب 4.5 برای آن ثبت شده است. با این حال طبق نظرات ثبت شده، باگ‌هایی در بازی وجود دارد که البته با ارائه به‌روزرسانی‌های جدیدی برطرف می‌شوند. آخرین به‌روزرسانی نسخه اندروید بازی چند روز پیش منتشر شده که برخی مشکلات آن را برطرف کرده است.

در اپ استور نیز استقبال بسیار خوبی از Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up صورت گرفته و بیش از 300 نفر نظر خود را درباره آن ارائه کرده‌اند. در نهایت امتیاز بسیار خوب 4.6 برای بازی در اپ استور به ثبت رسیده است.

Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up
  • Maximus 2: Fantasy Beat-Em-Up
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Four Fats Limited
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: 174/140 مگابایت

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا