علم و دانش

مرسدس بنز میباخ نایت؛ جواهر ترسناک جدید آلمانی/ عکس

مرسدس بنز میباخ نایت؛ جواهر ترسناک جدید آلمانی/ عکس

تقریبا اوایل خرداد ماه سال گذشته بود که با اولین خودرو آفرود میباخ آشنا شدیم و فکر کردیم که این گوهر شناس آلمانی، مسیر خود را گم کرده و به مانند بسیاری از تیونینگ‌ کارهای جهان که فقط به عجیب و غریب بودن ماشین اهمیت می‌دهند، به این دام افتاده است. اما این تیونر آلمانی با معرفی میباخ Haute Voiture دوباره ثابت کرد که پروژه آفرودی، فقط یک استراحت کوچک بوده و هنوز هم به اصول خود پایبند است. حالا میباخ در جدیدترین شاهکار خود، خودروهای برقی و شاسی بلند و سدان بنز را هدف گرفته.

مرسدس بنز میباخ نایت ادیشن

مرسدس بنز میباخ نایت

در همین ابتدای کار باید بگوییم که تیونینگ میباخ جدید فقط روی شاسی بلند برقی EQS و GLS و S کلاس جدید پیاده می‌شود و باقی محصولات بنز از داشتن آن بی‌نصیب هستند. اصلی‌ترین تفاوت مرسدس بنز میباخ نایت با سایر محصولات قبلی، در تزئینات کرومی با رنگ مشکی، اِلمان‌های جدید با رنگ رز گلد و تغییرات منحصر به فرد در داخل کابین خلاصه می‌شوند که تا پیش از این، در هیچ کدام از میباخ‌ها حضور نداشتند. همچنین می‌توانید چرم ناپا با رنگ مشکی – مرواریدی یا سفید – مشکی را برای کابین انتخاب کنید.

همچنین این طرح و تزئینات مشکی تا داخل کاسه چراغ‌ها و سر اگزوزها هم رسوخ کرده‌اند و حتی سعی شده تا با اضافه کردن رنگ روشن به کاپوت، ظاهر این خودروها بزرگ‌تر و با ابهت‌تر از قبل به نظر برسد.

بنز شاسی بلند GLS میباخ جدید

طرح رینگ‌ها هم درست در لبه تیغ قرار دارد و شاید این اصطلاح را یادآوری کند که هر پولداری، لزوما خوش سلیقه نیست. این طرح با رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی و با رنگ مشکی ترکیب شده و بدون پوشش میباخ، صرفا یک رینگ ۵ پره و معمولی است. البته اگر کسی به دنبال خاص بودن است، باید به سراغ رینگ‌های غول پیکر با سایز ۲۳ اینچی برود.

بنز شاسی بلند برقی EQS میباخ جدید

مشتریانی که در صف خرید مرسدس بنز میباخ نایت قرار می‌گیرند، می‌توانند رنگ مشکی – نقره‌ای، تمام مشکی یا سفید را انتخاب کنند و رنگ خاکستری هم صرفا برای میباخ S کلاس نایت ادیشن قابل سفارش خواهد بود.

در داخل کابین مرسدس بنز میباخ نایت هم ترکیبی از تزئینات طرح چوب، چرم و آلومینیوم را داریم و سیستم نورپردازی هم به طور اختصاصی، فقط برای سری نایت ادیشن طراحی شده.

مرسدس بنز میباخ نایت

مشخصات فنی مرسدس بنز میباخ نایت هم هیچ فرقی با مدل‌های معمولی ندارد و زیر این پوسته‌ی جذاب، باز هم می‌توانید S کلاس، شاسی بلند برقی EQS و شاسی بلند GLS را پیدا کنید. فروش مرسدس بنز میباخ Night Edition از ابتدای سال آینده شروع می‌شود و نسبت به میباخ‌های قبلی، رقم بالاتری هم خواهند داشت.

سوییچ طلایی و عینک لیمیتد ادیشن، هدیه میباخ به خریداران است

مرسدس بنز میباخ نایت

مرسدس بنز میباخ نایت

همچنین قسمتی از سوییچ مرسدس بنز میباخ نایت از جنس طلا است و علاوه بر این مورد، شرکت میباخ یک جفت کفش، عینک و کیف لیمیتد ادیشن را هم به خریداران هدیه می‌دهد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در بیکینگ مراجعه کنید.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا