تکنولوژی

لنوو از طراحی گوشی گیمینگ «لیجن وای 90» پرده برداشت [تماشا کنید]

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

ماه گذشته، لنوو اعلام کرد گوشی هوشمند گیمینگ لیجن وای 90 (Legion Y90) را با صفحه نمایش 144 هرتز در روز اول ژانویه (11 دی) رونمایی خواهد کرد. متأسفانه، این اتفاق نیفتاد و در حالی که همه ما منتظر اعلام تاریخ عرضه جدید هستیم، کمپانی چینی ویدیویی کوتاه را در ویبو (Weibo) منتشر کرده که به صورت اجمالی طراحی این گوشی گمینیگ جدید را فاش می‌کند. با دیجی رو همراه باشید.

همان‌طور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، لنوو لیجن وای 90 مجهز به یک صفحه نمایش تخت و بدنه‌ای با گوشه‌های گرد بوده و حاشیه‌های باریکی در قسمت فوقانی نمایشگر خود دارد. دوربین سلفی نیز در سمت راست گوشی قرار گرفته و نشان می‌دهد که حالت پیش فرض در دست گرفتن آن به صورت افقی است.

در پشت بدنه نیز یک جزیره دوربین بزرگ را در مرکز پنل پشتی می‌توان دید که شامل فلاش LED، لنزهای دوربین و یک قسمت نورانی Y شکل است. همچنین خطوط آنتن بر روی قاب مشاهده می‌شود که نشان دهنده جنس فلزی بدنه می باشد.

لنوو لیجن وای 90 سیستم عامل ZUI را اجرا خواهد کرد و اگر ترجمه ماشینی توضیحات چینی درست باشد، این نسخه تغییراتی در راستای ارائه تجربه گیمینگ بهتر خواهد داشت.

لنوو پیش از این تأیید کرده بود که لیجن وای 90 به یک سیستم خنک‌کننده دو موتوره مبتنی بر هوا، برای عملکرد پایدار مجهز خواهد بود. همچنین، این گوشی هوشمند گیمینگ دارای صفحه نمایش 6.92 اینچی E4 AMOLED با نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز بوده و از محتوای HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

انتشار این ویدیو می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک شدن به زمان رونمایی لیجن وای 90 باشد و باید منتظر ماند و دید تاریخ جدید برای معرفی این گوشی چه زمانی توسط لنوو اعلام می‌شود.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا