بازی

لغو سریال How I Met Your Father پس از ۲ فصل

لغو سریال How I Met Your Father پس از ۲ فصل

شبکه هولو اعلام کرد که طرفدارها نباید منتظر فصل سوم سریال How I Met Your Father باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال How I Met Your Father (آشنایی با پدر)، اسپین-آف سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر) پس از ۲ فصل لغو شده است. همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، این سیتکام در حالی به پایان رسید که درنهایت پرده از هویت پدر فرزندان سوفی برداشته نشد. اپیزود پایانی فصل دوم سریال آشنایی با پدر در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ (۱۱ ژوئیه ۲۰۲۳) از شبکه هولو تقدیم طرفدارها شد.

در خلاصه داستان سریال سیتکام How I Met Your Father شبکه Hulu می‌خوانیم: «سوفی تامپکینز با نقش‌آفرینی هیلاری داف در آینده‌ای نه‌چندان دور داستان نحوه آشنایی با شوهرش را برای پسر خود تعریف می‌کند؛ داستانی که ما را به زمان حال می‌برد تا با سوفی و گروهی از دوستان نزدیکش همراه شویم که می‌خواهند متوجه شوند چه کسی هستند، از زندگی چه می‌خواهند و چگونه در عصر برنامه‌های دوست‌یابی و گزینه‌های بی‌حدوحصر عاشق شوند».

آیزاک آپتاکر و الیزابت برگر، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Love, Victor (باعشق، ویکتور) وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال How I Met Your Father را برعهده دارند. هیلاری داف (بازیگر سریال Lizzie McGuire) در نقش سوفی، کریس لوول (بازیگر سریال GLOW) در نقش جسی، فرانسیا رائیسا (بازیگر سریال Grown-ish) در نقش والنتینا، تام اینسلی (بازیگر سریال The Royals) در نقش چارلی، تین ترن (بازیگر سریال Space Force) در نقش الن و سورج شارما (بازیگر سریال Homeland) در نقش سید ازجمله بازیگرهای سریال آشنایی با پدر به‌حساب می‌آیند.

از دیگر بازیگرهای سریال How I Met Your Father می‌توان به کیم کاترال، دنیل آگوستین، اشلی ریس و جاش پِک اشاره کرد. ارتر بیز و کریگ توماس، خالقان سریال آشنایی با مادر به‌همراه آدام لاندی به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال آشنایی با پدر فعالیت داشتند. این سریال توسط شرکت 20th Television تولید شد و هیلاری داف وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشت. سریال آشنایی با مادر در طول ۹ فصل بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ روی آنتن رفت.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا