رمز ارز

لایت کوین بیشترین رشد را در ۱۲ سال اخیر نشان داد

لایت کوین بیشترین رشد را در ۱۲ سال اخیر نشان داد

لایت کوین بیشترین رشد را در 12 سال اخیر نشان داد

لایت کوین، یکی از مهم ترین جهش های رشد خود را در تاریخ تقریبا ۱۲ ساله اش به نمایش می گذارد. این موفقیت در درجه اول به دلیل معرفی استاندارد LTC-20 و نزدیک شدن به رویداد هاوینگ در اینده نزدیک است.

به نقل از یوتودی، اخیراً لایت کوین شاهد افزایش فعالیت بوده است. بر اساس آمار شبکه، تعداد تراکنش‌ های شبکه در مدت کوتاهی ۴۰۰ درصد افزایش یافت. این افزایش تعداد افزایشی کاربران را نشان می‌ دهد. همچنین اپلیکیشن ‌ها از بلاک چین Lite coin استقبال می‌ کنند که دلیل آن موفقیت اخیر آن است.

چه چیزی باعث رشد قابل توجه لایت کوین شد؟

پذیرش استاندارد LTC-20 نقش مهمی در این داستان موفقیت دارد. این استاندارد امکان ایجاد و صدور ارزهای دیجیتال را در شبکه Lite coin، مشابه استاندارد ERC-20 در اتریوم، فراهم می کند. ظهور توکن ‌های LTC-20 راه‌های جدیدی را برای دیفای، ان اف تی و سایر دارایی ‌های دیجیتال باز می کند. این استاندارد منجر به افزایش قابل توجه استفاده از شبکه شده است.

همزمان با این تحولات، رویداد هاوینگ نزدیک است. هاوینگ، یک مکانیسم کاهش تورم است که در پروتکل لایت کوین تعبیه شده است. در واقع هاوینگ، رویدادی است که پاداش استخراج بلاک های جدید را به نصف کاهش می دهد.

نکته قابل توجه در مورد رشد لایت کوین، توزیع دارندگان آن است. سرمایه گذاران خرد تا متوسط ۵۰ درصد عرضه را در اختیار دارند که پراکندگی سالم دارایی را نشان می دهد. همچنین این پراکندگی باعث می شود اکوسیستمی متعادل تر و عادلانه تر تقویت شود. علاوه بر این، آدرس‌های قدیمی دارای چهار میلیون LTC هستند که وفاداری و باور بلندمدت به ارزش پیشنهادی Lite coin را آشکار می کند.

در حال حاضر، طبق گزارشات بیکینگ، ۶۰ درصد از دارندگان لایت کوین در سود هستند. این سود را در حقیقت افزایش قیمت اخیر برای جامعه آن به ارمغان آورده است. به طور همزمان، هش ریت لایت کوین ۲۵ درصد افزایش یافت که نمایانگر افزایش امنیت و اطمینان ماینرها در شبکه است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا