علم و دانش

عکس | وضعیت اسفناک قورباغه بعد از خوردن یک مار قهوه ای!

عکس | وضعیت اسفناک قورباغه بعد از خوردن یک مار قهوه ای!

به گزارش خبرگزاری بیکینگ، بنابر گزارش دیلی‌میل برخی از محققان گمان می‌کنند که قورباغه برای هضم مار تلاش می‌کند؛ فردی که این صحنه را ثبت کرد، افزود که قورباغه سعی می‌کند با استفاده از پاهایش مار را از پشتش بیرون بیاورد و در نهایت توانست مار را از بدنش بیرون بیاورد.

برخی از بازدیدکنندگان این تصویر بر این باورند که قورباغه‌های درختی سبز مارها را می‌خورند و این اتفاق در نتیجه این کار رخ داده‌است اما ظاهر مار پس از خورده شدن شک برانگیز است که این اتفاق در نتیجه خورده شدنتوسط قورباغه رخ داده باشد.

این مار عجیب از بدن قورباغه خارج شد!/ عکس

قورباغه‌ها حیواناتی باورنکردنی هستند و اغلب شکارچیان شگفت انگیزی نیز هستند. انواع مختلف قورباغه‌ها طیف گسترده‌ای از طعمه‌ها را دارند و می توانند برخی از حیوانات غیرمحتمل را از بین ببرند.

به طور کلی گونه های بزرگتر قورباغه‌ها مارهای کوچک را می خورند. اغلب قورباغه های کوچکتر مارها را نمی خورند زیرا چنین طعمه‌ای بزرگتر از آن است که در دهان آنها جا شود. قورباغه‌های بزرگ معمولاً ترجیح می‌دهند گونه‌های مار سمی کمتری بخورند، اما سعی می‌کنند هر چیزی را که از مسیرشان عبور می‌کند، حتی مارهایی بزرگتر را گاز بگیرند و مارهای مختلف در سراسر جهان قربانی قورباغه می شوند.

این مار عجیب از بدن قورباغه خارج شد!/ عکس

قورباغه‌ها اغلب طعمه مار هستند

درست است که برخی از قورباغه‌ها می توانند مارها را بخورند، اما اکثر آنها نمی توانند زیرا آنها بسیار کوچک هستند.در واقع، در بیشتر شرایط، نقش ها در واقع معکوس می‌شوند، زیرا مارها شکارچی قورباغه هستند و اغلب قورباغه‌ها کسانی هستند که خورده می‌شوند.

این امر به ویژه در مورد گونه‌های قورباغه کوچک‌تر صادق است.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا