تکنولوژی

عرضه جهانی شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس تأیید شد

عرضه جهانی شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس تأیید شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

بیش از دو ماه بیش گوشی‌های سری شیائومی 12 در چین رونمایی شدند و اکنون زمان عرضه جهانی آن‌ها فرا رسیده است. کمپانی چینی امروز رسماً عرضه گوشی‌های شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس را در اروپا، آسیای جنوب شرقی، آفریقا، خاورمیانه و آمریکای لاتین تأیید کرد و ممکن است عرضه آن‌ها به مناطق دیگر نیز گسترش یابد.

بهترین مدل در این سری با نام شیائومی 12 پرو 1000 دلار قیمت‌گذاری شده و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی می‌باشد. البته، نسخه‌ای از این گوشی با 12 گیگابایت حافظه رم نیز در دسترس خواهد بود (با همان حافظه 256 گیگابایتی) که قیمت دقیق آن اعلام نشده است.

شیائومی 12 پرو

مدل استاندارد شیائومی 12 هم با حافظه رم 8 گیگابایتی و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی با قیمت 750 دلار عرضه خواهد شد. پیکربندی‌های 8/256 و 12/256 گیگابایتی نیز برای این مدل وجود خواهد داشت که قیمت آن‌ها مطمئناً بالاتر خواهد بود.

شیائومی 12

و اما مدل سومی یعنی شیائومی 12 ایکس که از تراشه اسنپدارگون 870 به جای اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند، قیمت پایه 650 دلاری (برای نسخه 8/128 گیگابایتی) خواهد داشت. برای این مدل هم امکان انتخاب 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، با همان مقدار رم 8 گیگابایتی، مهیا شده است.

شیائومی 12 ایکس

هر سه مدل در رنگ‌های خاکستری، بنفش و آبی وارد بازارهای جهانی خواهند شد و متاسفانه گزینه چرم سبز در دسترس نخواهد بود. در ضمن، با خرید هر یک از مدل‌های سه‌گانه شیائومی 12 سه ماهه اشتراک رایگان YouTube Premium هدیه داده می‌شود و می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را بدون آگهی تبلیغاتی تماشا کرده و حتی آن‌ها را برای مشاهده آفلاین دانلود کنید. البته، این اشتراک شامل بخش موزیک یوتیوب هم می‌شود.

سری شیائومی 12

همان‌طور که انتظار می‌رفت، مدل شیائومی 12 اولترا در حد یک شایعه باقی ماند و خبری از عرضه آن در بازارهای جهانی نیست. اما با این حال، عرضه سه پوشیدنی هوشمند از سوی شیائومی تأیید شده که عبارتند از: ساعت‌های شیائومی اس 1 و اس 1 اکتیو و هدفون بی‌سیم شیائومی بادز 3 تی پرو.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا