رمز ارز

شیبا اینو در عین تلاش برای بازیابی قیمت، توکن ها را منفجر می کند!

شیبا اینو در عین تلاش برای بازیابی قیمت، توکن ها را منفجر می کند!

شیبا اینو در عین تلاش برای بازیابی قیمت، توکن ها را منفجر می کند!

ارتش شیبا اینو همچنان هر روز به توکن سوزی شیب ادامه می دهد. این میزان توکن سوزی از زمان راه اندازی شبکه آزمایشی شیباریوم در اوایل ماه مارس بسیار بیشتر شده است. اکنون، در هر هفته تعداد کوین هایی که از گردش خارج می‌ شوند، به چندین میلیارد SHIB می ‌رسد.

این بار، در عرض یک هفته، چندین میلیارد از این میم کوین های محبوب در کیف پول های غیرقابل مصرف بلاک شدند. در همین حال، طی چند روز گذشته، شیب تلاش هایی را برای بهبودی انجام داد. با این حال تاکنون این رشد از چهارشنبه، ۲۴ می، تنها ۱.۴۰ درصد بوده است.

نزدیک به ۳ میلیارد شیبا اینو می سوزد

طبق گزارشات Shibburn، طی هفته گذشته در مجموع ۲,۷۲۶,۶۵۵,۶۱۶ SHIB به کیف پول های غیر قابل مصرف ارسال شد. در آخرین توییت بیان شد که توکن سوزی این هفته تقریباً نیمی از چیزی است که ارتش SHIB یک هفته قبلتر سوزاند. در آن زمان، آنها بیش از ۵ میلیارد SHIB سوزاندند، تقریباً ۵۳ درصد بیشتر از این هفته.

طی ۲۴ ساعت گذشته تنها ۱۸۹۲۲۸۷۷ SHIB در پنج تراکنش از بین رفت. دو مورد بزرگ شامل ۱۱۸۲۳۵۹۷ SHIB  چهار ساعت قبل و ۴۵۹۱۷۹۳ SHIB ،۱۳  ساعت پیش بود.

این مقدار شیبا اینو که حذف شد، میزان سوختگی را ۲۲.۸۷ درصد در مقایسه با دیروز، ۲۶ می، کاهش داد.

شیباریوم یک نقطه عطف بزرگ جدید به دست آورد

طبق گزارشات U.Today، این هفته نسخه آزمایشی شیباریوم  یک نقطه عطف بزرگ جدید را به دست آورد. بر اساس گزارش Puppyscan، تعداد کیف پول هایی که کاربران به Puppynet متصل کردند، از ۱۶ میلیون فراتر رفت و اکنون به ۱۶,۰۳۰,۸۴۲ رسیده است.

طبق گزارشات بیکینگ، تعداد کل معاملات در این شبکه نزدیک به ۱۳ میلیون است و در حال حاضر به ۱۲,۸۳۷,۴۰۲ رسید.

سازندگان شیباریوم به ارتش شیبا اینو قول دادند که کارمزدهای بسیار پایین و تراکنش‌ های سریع را در شبکه Layer-2 اجرا کنند. بنابراین اکنون، کیف پول‌ های بیشتری به شیباریوم بتا می ‌پیوندند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا