هاست پرسرعت
تکنولوژی

سونی هدفون پرچمدار WH-1000XM5 را با طراحی جدید و قیمت 400 دلار معرفی کرد

سونی هدفون پرچمدار WH-1000XM5 را با طراحی جدید و قیمت 400 دلار معرفی کرد

پس از مدت‌ها انتشار گزارش‌ها و شایعات، بالاخره سونی از جدیدترین هدفون پرچمدار خود رونمایی کرد. این هدفون سونی که WH-1000XM5 نام دارد، کمی گران‌تر از نسل قبلی‌اش است و با قیمت 399.99 دلار از 6 روز دیگر وارد بازار می‌شود.

هدفون‌های پرچمدار سونی در زمینه حذف نویز عملکرد بی‌نظیری دارند و در جدیدترین مدل آن‌ها، این عملکرد بهبود هم داشته. سونی برای دستیابی به این هدف، به هدفون جدیدش پردازنده دومی اضافه کرده که می‌تواند نویز را در فرکانس‌های میانه تا بالا حذف کند. بنابراین احتمالا هیچ صدای اضافه‌ای در هنگام آهنگ گوش دادن به گوش‌تان نمی‌رسد.

مشخصات و طراحی هدفون WH-1000XM5 سونی

طراحی این هدفون سونی نسبت به نسل گذشته‌اش متفاوت است و از یک ساقه روی کاپ‌ها بهره می‌برد. در حالت کلی با طراحی مینیمال‌تری روبه‌رو هستیم و سونی برای این محصولش از 8 میکروفن استفاده کرده است. ژاپنی‌ها همچنین به سراغ نوع جدیدی چرم مصنوعی برای این هدفون رفته‌اند که باریک‌تر از نسل‌های قبلی است.

کنترلرهای این هدفون نسبت به گذشته تفاوتی نداشته و همچنان با کنترلرهای لمسی روبه‌رو هستیم. علاوه بر این، یک دکمه فیزیکی روی هدفون سونی قرار گرفته که از طریق آن می‌توانید میان حالت حذف نویز فعال (ANC) و صدای محیط سوییچ کنید.

در کنار طراحی، قطعات داخلی این هدفون هم تغییر کرده و بجای درایورهای 40 میلی‌متری، با درایورهای جدید 30 میلی‌متری روبه‌رو هستیم که به گفته سونی، صدای شفاف‌تر با بیس بهتری را به گوش کاربران می‌رسانند.

سونی همچنین به بهبود کیفیت مکالمات به لطف 4 میکروفن و الگوریتم‌های هوش مصنوعی کاهش نویز در هدفون جدیدش اشاره کرده. تمام ویژگی‌های مرسوم مانند LDAC، صدای 360 درجه و DSEE Extreme هم در این محصول ژاپنی‌ها به چشم می‌خورند.

این محصول از 20 مه یعنی 6 روز دیگر با قیمت 399.99 دلار روانه بازار می‌شود و اگرچه نسبت به نسل گذشته‌اش انقلابی نیست، اما همچنان انتظار می‌رود با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شود.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا