تکنولوژی

سونی از ایرباد LinkBuds S با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت 200 دلار رونمایی کرد

سونی از ایرباد LinkBuds S با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت 200 دلار رونمایی کرد

سونی از هدفون‌های جدید خود با نام LinkBuds S و قیمت 200 دلار رونمایی کرد. ایربادهای سونی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برند و تنها 4.8 گرم وزن دارند. پیش‌فروش آن‌ها هم اکنون در نسخه‌های سفید، مشکی و بژ آغاز شده است.

در تصاویر تبلیغاتی ارائه شده توسط سونی (تصویر زیر) که روی طراحی مینیمال LinkBuds S تمرکز دارد، کوچک و سبک بودن کاملا قابل حس است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این هدفون‌ها می‌توان به وجود «حالت محیطی» اشاره کرد که با وجود آن کاربران می‌توانند صدای محیط اطراف خود را نیز بشنوند. LinkBuds S همچنین از کدک بلوتوثی با کیفیت LDAC سونی پشتیبانی می‌کند.

سونی

ویژگی‌های ایرباد جدید سونی

از نظر باتری، زمانی که قابلیت ANC هدفون‌ها روشن باشد، کاربران تا شش ساعت می‌توانند با آن‌ها کار کنند. به طور کلی با یک بار شارژ کامل با کیس مربوط به شارژ، هدفون‌ها تا 20 ساعت دوام خواهند آورد. همچنین از استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کنند.

LinkBuds S می‌تواند به‌طور خودکار بلافاصله پس از قرار دادن آن‌ها در گوش، پخش موسیقی را آغاز کند یا پس از پایان تماس کاری، شروع به پخش آهنگ کند. آن‌ها همچنین از ویژگی‌های معمولی سونی، مانند کنترل صدای تطبیقی پشتیبانی می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد سطوح حذف نویز و صدای محیط را به میزان دلخواه خود تغییر دهند.

فروش LinkBuds S از جمعه، 30 اردیبهشت آغاز خواهد شد و هم اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است. همچنین نسخه بژ آن به طور انحصاری از Best Buy به فروش می‌رسد.

سونی اواخر سال گذشته از ایرباد بی‌سیم دیگری با نام LinkBuds رونمایی کرده بود که از از قابلیت حذف نویز برای تماس‌ها هم بهره می‌برد و قیمت آن 180 یورو / 150 پوند اعلام شده بود. ژاپنی‌ها که یکی از پیشتازان بازار هدست و هدفون محسوب می‌شوند همچنین به تازگی از هدفون پرچمدار WH-1000XM5 با طراحی جدید و قیمت 400 دلار رونمایی کرده‌اند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا