بازی

سرمایه‌گذاری بیشتر سونی روی پروژه‌های چینی

سرمایه‌گذاری بیشتر سونی روی پروژه‌های چینی

چند سالی است که شرکت سونی روی آثار چینی سرمایه‌گذاری کرده است و تلاش‌های این شرکت به خوبی در حال جواب دادن هستند. بازی Genshin Impact که روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل بازی است به یکی از بزرگ‌ترین آثار جهان تبدیل شده است و دیگر تولیدات چین می‌توان به بازی FIST: Forged in Shadow Torch اشاره کرد که به بازی‌های مستقل این شرکت تنوع خوبی بخشیده‌اند.

حالا سونی قصد دارد این برنامه را ادامه دهد و بنابر گزارش رسانه رویترز، سونی روی هر اثر چینی که از آن حمایت کند، مبلغ بیش از یک میلیون یوآن معادل ۱۴۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد. بائو بو، رئیس این برنامه، امروز در رویدادی در چِنگدو این تعهد را اعلام کرد و این برنامه پس از همه‌گیری کرونا به‌طور رسمی دوباره اجرایی شد.

سونی بخش بعدی پروژه‌ها را با برچسب «فصل سوم» نام‌گذاری کرده و قول داده است خروجی آن بسیار بیشتر از دو فصل قبلی باشد. یکی از این پروژه‌ها بازی Lost Soul Aside است که شرکت سونی چند سال پیش قراردادی با آن امضا کرده بود و تاریخ عرضه آن برای ابتدای سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. این بازی در سطح جهانی توسط شرکت سونی منتشر خواهد شد.

قهرمان داستان Long Soul Aside

این غول ژاپنی مصمم است تا پایگاه خود را در مناطق مستعد سود بالا گسترش دهد و تاتسوئو اِگوچی، رئیس بخش سرگرمی‌های سونی شانگهای هم قصد دارد تا در کشور چین فروش پلی استیشن 5 دو برابر فروش پلی استیشن 4 شود. PS4 در کشور چین چیزی حدود ۳.۵ میلیون واحد فروخته است؛ درحالی‌که PS5 تاکنون بیش از ۶۷۰ هزار نسخه به فروش رفته است تا خواسته اگوچی امکان‌پذیر باشد.

اگوچی دراین‌باره گفته است: «ما می‌خواهیم گیمرهای سراسر جهان خلاقیت چین را بهتر درک کنند. من همیشه رویایی داشته‌ام که طی آن کنسول گیمینگ به‌عنوان قسمتی منظم از سرگرمی روزانه مردم چین تبدیل شود. سونی امیدوار خواهد بود بازی‌های مشابه Genshin Impact بسیار بیشتری پیدا کند تا بتواند به تعبیر این رویا کمک کند».


حتما بخوانید :

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا