بازی

ساخت فیلمی در مورد عیسی مسیح توسط مارتین اسکورسیزی

ساخت فیلمی در مورد عیسی مسیح توسط مارتین اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی، کارگردان برنده جایزه اسکار اخیرا با پاپ فرانسیس ملاقاتی داشته است و حالا می‌خواهد فیلمی در مورد عیسی مسیح تولید کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال دارد فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی مشخص شده باشد. طبق گفته ورایتی، مارتین اسکورسیزی اخیر با پاپ فرانسیس دیداری داشته است و او در کنفرانسی با Jesuit publication La Civiltà Cattolica در دانشگاه جرج‌تاون گفت که در حال ساخت فیلمی براساس عیسی مسیح پس از ملاقات با پاپ فرانسیس است. اسکورسیزی در این مصاحبه گفت:

«به درخواست پاپ فرانسیس از هنرمندان و تنها راهی که می‌توانم پاسخ بدهم این است که فیلمی با الهام و در مورد عیسی مسیح خواهم نوشت و من در آستانه شروع ساخت این فیلم هستم.»

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این فیلم بدون نام منتشر نشده است، اما احتمال دارد که فیلم بعدی اسکورسیزی پس از فیلم Killers of the Flower Moon باشد. اسکورسیزی پیش از این فیلم The Last Temptation of Christ با بازی ویلم دفو در نقش عیسی مسیح را کارگردانی کرده بود که این فیلم در سال ۱۹۸۸ اکران شد. او همچنین فیلم Silence با بازی لیام نیسون، اندرو گارفیلد و آدام درایور را کارگردانی کرده بود که این فیلم در سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت که داستانی گروهی از مبلغان مذهبی مسیحی در کشور ژاپن را دنبال می‌کرد.

اکران محدود فیلم قاتلان ماه کامل در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) آغاز خواهد شد و در ادامه اکران گسترده فیلم Killers of the Flower Moon برای تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برنامه‌ریزی شده است و این فیلم در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد. این فیلم با بازی لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو با تحسین منتقدان در جشنواره کن امسال مواجه شده است. اسکورسیزی همچنین به‌دنبال ساخت فیلم The Wager است که براساس رمان جدید دیوید گرن قرار است ساخته شود و دیکاپریو نیز احتمالا نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا