ریزر پلتفرم Wyvrn را معرفی کرد؛ تولید بازی به کمک هوش مصنوعی

ریزر پلتفرم Wyvrn را معرفی کرد؛ تولید بازی به کمک هوش مصنوعی
ریزر با معرفی پلتفرم Wyvrn وارد دنیای هوش مصنوعی شد. این پلتفرم شامل ابزارهای خودکارسازی برای توسعهدهندگان میشود که ازجمله میتوان به AI QA Copilot و AI Gamer Copilot اشاره کرد. ابزارهای اول برای بهینهسازی آزمایش و تضمین کیفیت بازی با هوش مصنوعی و ابزار دوم برای راهنمایی صوتی هوشمند هنگام اجرای بازیها کاربرد دارد.
AI QA Copilot بهعنوان افزونهی ابری برای موتورهای آنریل انجین و یونیتی و ++C طراحی شده است و میتواند بهصورت خودکار باگها و مشکلات عملکردی را شناسایی کند. این ابزار با کاهش ۵۰ درصدی زمان QA و ۴۰ درصدی هزینهها، فرایند آزمایش بازی را کارآمدتر میکند. این هوش مصنوعی با یادگیری از گزارشهای آزمایش، بهمرور دقیقتر و مؤثرتر میشود.
به گفتهی ریزر، ابزار AI Gamer Copilot هنگام بازی با ارائهی راهنماییهای لحظهای برای استراتژیهای رقابتی و مبارزههای دشوار، تجربهی کاربری را بهبود میبخشد. این ویژگی که قبلاً با نام Project Ava شناخته میشد، در CES به نمایش درآمد و بهزودی منتشر خواهد شد.
پروژه Ava ریزر؛ دستیار هوش مصنوعی گیمرها برای ردکردن آسانتر مراحل بازی!
صندلی گیمینگ ریزر هم خنکتان میکند، هم گرم!
پلتفرم Wyvrn فناوری Sensa HD Haptics را نیز ارائه میدهد؛ تکنولوژی جذابی که به بازیهای شبیهساز مسابقهای اضافه شده است. با فناوری مذکور کاربران پد لرزشی Freyja و هدست Kraken V4 Pro میتوانند در بازیهایی مانند Assetto Corsa Evo از بازخورد لمسی چندجهته بهره ببرند.
در نهایت، ریزر از افزونهی THX Spatial Audio Plus برای Wwise پردهبرداری کرد. این فناوری که جایگزینی متنباز برای دالبی و DTS محسوب میشود، صدای سهبعدی را در بازیها ارائه میدهد و تجربه شنیداری گیمرها را ارتقا میبخشد.