هاست پرسرعت
بازی

رونمایی از کنترلر سفیدرنگ ایکس باکس الیت سری ۲ با قیمت پایین‎‌تر و امکانات کمتر

رونمایی از کنترلر سفیدرنگ ایکس باکس الیت سری ۲ با قیمت پایین‎‌تر و امکانات کمتر

کنترلر جدید ایکس باکس که با نام کامل Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Core معرفی شده، با رنگ بندی متفاوت و کاهش برخی ویژگی‌های نسخه‌ی قبلی، حدود ۵۰ دلار ارزان‌تر از Elite 2 به فروش می‌رسد. از ویژگی‌های این دسته می‌توان به قابلیت تنظیم تنش استیک‌های کنترلر، پوشش لاستیکی محل قرارگیری دست‌ها و تریگرهای کوتاه‌تر اشاره کرد. علاوه‌بر این، کلیدهای کنترلر Xbox Elite 2 Core ازطریق اپلیکیشن Xbox Accessories قابلیت شخصی‌سازی را دارند و باتری قابل شارژ آن با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا ۴۰ ساعت قابل استفاده باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

قیمت این دسته ۱۲۹.۹۹ دلار تعیین شده که آن را به ۵۰ دلار ارزان‌تر از Xbox Elite Wireless Controller Series 2 تبدیل می‌کند. نسخه اصلی کنترلر الیت ۲ با قیمت بالاتر، علاوه‌بر تمامی ویژگی‌های این دسته شامل قطعات قابل تعویض از جمله استیک‌های مختلف، D-pad و شکل‌ پدال‌ها (اندازه متوسط و مینی) است که به همراه یک داک شارژر اختصاصی با کابل USB-C به همراه یک کیف حمل ارائه می‌گردد.

تفاوت Xbox Elite Wireless Controller Series 2 با نسخه اورجینال

کسانی که کنترلر Core را خریداری می‌کنند، بعدا می‌توانند همه‌ی این آیتم‌های اضافی را به قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری کنند. بسته‌ی Complete Component Pack به همراه کنترلر Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Core هم‌اکنون برای پیش سفارش در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) قابل خریداری خواهد بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا