بازی

رونمایی از نام و لوگو سریال فرعی The Walking Dead با تمرکز روی ریک و میشون

رونمایی از نام و لوگو سریال فرعی The Walking Dead با تمرکز
روی ریک و میشون

شبکه AMC از نام و لوگو سریال اسپین-آف مردگان متحرک با تمرکز روی ریک و میشون رونمایی به‌عمل آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC از نام رسمی و لوگو سریال فرعی The Walking Dead (مردگان متحرک) با تمرکز روی ریک و میشون رونمایی کرده است. این نمایش درام ترسناک ۶ قسمتی The Walking Dead: Rick and Michonne نام خواهد داشت. مراحل فیلم‌برداری این اسپین-آف در اوایل خرداد سال جاری به پایان رسید و طرفدارها باید در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ میلادی منتظر پخش آن باشند.

لوگو سریال The Walking Dead: Rick and Michonne

در خلاصه داستان سریال The Walking Dead: Rick and Michonne می‌خوانیم: «این سریال داستانی عاشقانه حماسی از دو کاراکتر را ارائه می‌دهد که به‌وسیله دنیایی تغییریافته تحول پیدا کردند. بُعد مسافت و قدرتی شکست‌ناپذیر آن‌ها را از یکدیگر دور نگه داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می‌شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و درنهایت جنگ علیه زنده‌ها بنا نهاده شده است. آیا آن‌ها در مکان و موقعیتی متفاوت می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند؟».

سریال Rick and Michonne با نقش‌آفرینی اندرو لینکلن و دانای گوریرا براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، دیوید آلپرت، جوزف اینکاپررا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و اسکات ام. گیمپل به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده این سریال فعالیت داشتند و دانای گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا