بازی

رده‌بندی سنی بازی جدید و فوتبالی لگو در کره جنوبی با نام LEGO 2K Goooal

رده‌بندی سنی بازی جدید و فوتبالی لگو در کره جنوبی با نام
LEGO 2K Goooal

به گزارش رسانه‌ها، بازی LEGO 2K Goooal که هنوز معرفی نشده توسط سازمان کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است.

در فوریه سال گذشته چند افشاگر ادعا کردند شرکت 2K قراردادی چندساله و مربوط‌به چند پروژه با شرکت لگو امضا کرده است تا بتواند چند مجموعه ورزشی را براساس مجوز LEGO توسعه دهد. کمی بعد افشاگران اعلام کردند شرکت 2K چند بازی ورزشی لگو در دست تولید دارد که یکی از آن‌ها LEGO 2K Drive است. در ادامه این بازی معرفی شد و در ماه اردیبهشت امسال در دسترس بازیکنان قرار گرفت. حال به‌نظر می‌رسد طرفداران دنیای لگو باید منتظر معرفی و شاید عرضه زودهنگام بازی بعدی باشند.

طبق اطلاعات فاش شده در گذشته، شرکت 2K در حال توسعه یک بازی فوتبال لگو بوده که ساخت آن به استودیوی بریتانیایی سومو دیجیتال سپرده شده است. حال رسانه Gematsu گزارش داد که براساس مشاهده اطلاعات ثبت شده توسط کمیته رده‌بندی و مدیریت بازی کره جنوبی، بازی فوتبالی LEGO 2K Goooal رده‌بندی سنی شده است. باتوجه‌به اطلاعات افشا شده قبلی و نام بازی LEGO 2K Goooal که به یک اثر ورزشی با تم لگو اشاره دارد، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک رونمایی از آن رخ دهد.

در اواخر سال گذشته تصاویری از یک مینی فیگور جدید لگو در فضای مجازی منتشر شد و شخصیتی را نشان می‌داد که لباس باشگاه بارسلونا و ماسک کوسه بنفش را بر سر داشت. در آن زمان گزارش‌ها ادعا کردند این تصویر مربوط‌به بازی فوتبالی جدید سومو دیجیتال است. درهرصورت باید منتظر بمانیم تا شرکت 2K به‌طور رسمی از این بازی رونمایی کند.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آیا با ایده یک بازی فوتبالی براساس لگو موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا