تکنولوژی

دانلود پروژه پریمیر و افترافکت در CGkok

دانلود پروژه پریمیر و افترافکت در CGkok

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

این روزها بازار تولید محتوای ویدیوی بسیار گرم است، مخاطبان شما دیگر مانند قبل زمانی برای خواندن مقالات شما صرف نمی کنند، اما امکان دارد چندین دقیقه ویدیو شما را با علاقه تماشا بکنند، البته اگر ویدیو شما به اندازه کافی جذاب باشد. تولید محتوای ویدیوی برای اینستاگرام و یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی یکی از راه های کاربردی برای جذب مخاطب و مشتری است، حتی می توان از ویدیو های خود کسب درآمد دلاری داشته باشید، همه ما از اهمیت یک ویدیو جذاب آگاه هستیم، اما به چه صورت این ویدیو را باید ساخت؟ سوال اصلی است. استفاده از پروژه پریمیر و افترافکت یکی از راه های ساده برای ساخت ویدیو حرفه ای در کمترین زمان ممکن است، کار با این پروژه ها بسیار ساده است و هر کسی می تواند یک قالب آماده را ویرایش کند، متن ها، تصاویر و ویدیو های خود را جایگزین کند و از پروژه خروجی دریافت کنید.

پروژه پریمیر چیست؟

اسم نرم افزار پریمیر را احتمالا شنیده اید، یا شاید در کار با این نرم افزار حرفه ای هستید، یک نرم افزار حرفه ای برای تدوین و ساخت فیلم و تیزر با امکانات فوق العاده، این نرم افزار امکانی دارد که به وسیله آن می توان پروژه های که از قبل انجام شده اند و آماده هستند و شاید ساعتها زمان برای ساختن آنها زمان صرف شده است را روی هر پریمیر دیگری باز کرد و فقط متن ها و تصاویر و ویدیو های آن را تغییر داد و از آن برای کار دیگری استفاده کرد.

در واقع پروژه پریمیر، یک فایل آماده برای این نرم افزار است که از قبل توسط کسی که تخصص حرفه ای در پریمیر دارد ساخته شده است و شامل افکت و انیمشن و خلاقیت های بسیار است و یک ویدیو بسیار جذاب نتیجه نهای آن شده است، این فایل ها در سایتی مانند CGKOK منتشر می شوند و شما می توانید آنها را دانلود کنید و بدون نیاز به دانش زیاد در پریمیر فقط آن پروژه پریمیر را ویرایش کنید و متن ها و تصاویر و ویدیو های خود را جایگزین کنید و بسیار سریع و ساده یک ویدیو حرفه ای برای کار خود ایجاد کنید.

این پروژه ها برای هر موضوع و هر سبک و حس و حالی که به ذهن شما می رسد وجود دارند، از پروژه های آماده خلاقانه برای شبکه های اجتماعی گرفته تا کلیپ های اسلاید شو و معرفی محصول و بسیار ایده های دیگر…

پس اگر می خواهید برای کسب و کار و محصولات خودتان ویدیو حرفه ای بسازید حتما وارد سایت CGKOK شده و با پروژه آماده پریمیر بیشتر آشنا بشوید،حتما برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

پروژه پریمیر

پروژه آماده افترافکت چیست؟

نرم افزار افترافکت یکی از نرم افزار های حرفه ای تدوین و فیلم سازی و یکی از بهترین ها در دنیا برای ساخت جلوه های ویژه، موشن گرافیک و ساخت تیزر است، مانند پریمیر برای این نرم افزار هم تعداد زیادی پروژه به صورت آماده وجود دارد، در بی نهایت موضوعات مختلف، این پروژه ها از قبل توسط افراد حرفه ای آماده شده اند و بسیار جذاب و خلاقانه هستند، اما شما برای ویرایش کردن آنها نیاز به تخصص بالا در افترافکت ندارید و فقط کافی است پروژه را در افترافکت باز کنید، متن ها، ویدیو ها و عکس های خود را جایگزین کنید و از پروژه خروجی دریافت کنید و یک ویدیو بسیار عالی برای کار خود داشته باشید.

برای کار با پروژه آماده افترافکت نیاز به تخصص بالای در افترافکت نیست، شما از سایت CGKOK می تونید این پروژه های آماده را دانلود کنید و آموزش ویرایش کردن انها نیز در سایت است، خیلی راحت با این سبک ساخت ویدیو و تولید محتوا آشنا می شوید.

پروژه آماده افترافکت

چطور با پروژه پریمیر و افترافکت کار کنیم؟

ساخت ویدیو حرفه ای با استفاده از پروژه های آماده بسیار ساده و سریع است، نیاز به تخصص بالا در آن نرم افزار ندارد و هر کسی می تواند ویدیو خلاقانه خود را با استفاده از آنها بسازد، این ویدیو می تواند برای هر موضوعی باشد، از تبلیغات محصول گرفته تا ساخت یک ویدیو برای آخرین سفری که رفته اید.

در سایت CGKOK چندین ویدیو آموزشی وجود دارد برای نحوه ویرایش کردن و کار کردن با پروژه های آماده، همه این آموزش ها کاملا رایگان هستند. زمان آموزش ها بسیار کوتاه است و در نهایت سادگی توضیحات ارائه شده است. تمام زمانی که نیاز هست برای یادگیری صرف کنیم فقط نیم ساعت است تا به صورت کامل با ویرایش پروژه آماده پریمیر و افترافکت آشنا بشوید.

در صورتی که این تکنیک برای ساخت ویدیو را یاد بگیرید، هم می توانید برای خودتان ویدیو خلاقانه بسازید و هم می توانید برای دیگران این کار را انجام بدهید و کسب درآمد کنید، بازار کار ساخت ویدیو و تیزر تبلیغاتی بسیار پر رونق است.

از کجا پروژه پریمیر و افترافکت را دانلود کنیم؟

اینکه به آرشیو بزرگ و متنوعی از پروژه های آماده ویدیویی دسترسی داشته باشیم بسیار ارزشمند است، می توانیم برای هر موضوع یا هر سبکی ویدیو خود را با پروژه آماده مناسب آن موضوع ایجاد کنیم، یکی از بزرگترین آرشیو ها برای پروژه پریمیر و افترافکت در ایران سایت CGKOK است، که حتما پیشنهاد می کنم در گوگل CGKOK را جستجو کنید و از امکانات خوب این سایت برای تولید محتوا استفاده نمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا