بازی

جدایی نویسنده فیلم Avengers 5 از این پروژه پس از عملکرد ضعیف Ant-Man 3

جدایی نویسنده فیلم Avengers 5 از این پروژه پس از عملکرد ضعیف
Ant-Man 3

گفته می‌شود که مارول استودیو به‌تازگی نویسنده فیلم Avengers: The Kang Dynasty را پس از عملکرد ضعیف فیلم Ant-Man 3 حذف کرده است.

سال گذشته بود که مارول استودیو جف لاونس، نویسنده فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty استخدام کرد، اما پس از عملکرد ضعیف فیلم Ant-Man 3 در نزد منتقدان و تماشاگران، بسیاری خواستار تغییر تیم نویسندگان فیلم اونجرز ۵ شدند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده فیلمنامه فیلم Avengers 5 قرار است تغییر پیدا کند.

جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان پادکست اخیر The Hot Mic Podcast فاش کرد که جف لاونس دیگر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده ندارد. منابع نزدیک به او گفته‌اند که او مدتی است که از فیلم Avengers 5 خارج شده و این اتفاقات پیش از اعتصاب گسترده کانون نویسندگان صورت گرفته است. بدین ترتیب لاونس دیگر قرار نیست فیلمنامه فیلم اونجرز 5 را بنویسد.

جف لاونس

اسنایدر البته گفت که این موضوع تایید نشده است، اما این می‌تواند نشانه‌ای از تغییرات احتمالی گسترده در تیم نویسندگان فیلم Avengers: The Kang Dynasty باشد. زمانی‌که از اسنایدر پرسیده شد مارول به‌دنبال راه‌اندازی مجدد فاز ششم MCU با یک نویسنده دیگر است یا نه، او تایید کرد که این درست است و ظاهرا استودیو قرار است در جهت و مسیر دیگری حرکت کند که اخیرا باعث انتقاداتی از روند فعلی این مجموعه شده است.

اسنایدر گفت که انتقادات زیادی از فیلمنامه لاونس در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania شده بود و اینکه آیا او این موضوع درست بوده یا نه، اما مارول استودیو جهت جدیدی را قرار است در آینده دنبال کند و مارول به‌دنبال استخدام فیلمسازان با تجربه‌تر است. در هر حال دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings همچنان وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده دارد و این موضوع در حال حاضر قرار نیست تغییر کند.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) روی پرده‌های سینما خواهند رفت که این دو فیلم به فاز ششم دنیای سینمایی مارول و حماسه مولتی‌ورس پایان خواهند داد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا