رمز ارز

توکن های اردینالیز (ORDI)، جو (JOE)، اکسلار (WAXL) و رادیکس (XRD) در آبان‌تتر لیست شد

توکن های اردینالیز (ORDI)، جو (JOE)، اکسلار (WAXL) و رادیکس (XRD) در آبان‌تتر لیست شد

توکن های اردینالیز (ORDI)، جو (JOE)، اکسلار (WAXL) و رادیکس (XRD) در آبان‌تتر لیست شد

آبان‌تتر هر هفته، چند ارز جدید لیست می‌کند؛ این هفته نیز ارزهای پرطرف‌دار اردینالز (ORDI)، جو (JOE)، اکسلار (WAXL) و رادیکس (XRD) در آبان‌تتر لیست شده‌اند و کاربران محترم از این لحظه می‌توانند به معامله آنها بر بستر این صرافی بپردازند. در ادامه به معرفی مختصر هر یک از این ارزهای دیجیتال پرطرف‌دار خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال اردینالز (ORDI)

پروژه ارز دیجیتال اردینالز (Ordinals) که توکن اختصاصی آن با علامت ORDI نشان داده می‌شود، رتبه ۲۲۹ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

پروتکل اردینالز امکان ایجاد توکن‌های ساده و NFTها را بر روی شبکه بلاک چین فراهم میکند. توکن ORDI در حال حاضر قیمتی در حدود ۹.۴۱ دلار دارد و بالاترین قیمتی که در یک سال اخیر تجربه کرده است نیز معادل ۲۹.۱۶ دلار بوده است.

عرضه نهایی توکن ORDI معادل ۲۱ میلیون واحد است که تاکنون تمام آن به بازار عرضه شده است.

ارز دیجیتال جو (JOE)

پلتفرم ارز دیجیتال Trader Joe یک بازارساز خودکار و متمرکز بر معاملات شبکه آوالانچ است. توکن بومی این پلتفرم که با نام اختصاری JOE نشان داده می‌شود، رتبه ۱۷۷ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

قیمت توکن JOE در حال حاضر معادل ۰.۴ دلار است و بالاترین قیمتی که این توکن در یک سال اخیر تجربه کرده نیز معادل ۰.۷ دلار بوده است.

کل عرضه این توکن برابر با ۵۰۰ میلیون واحد است که در حال حاضر بیش از ۴۵۰ میلیون واحد از آن به بازار عرضه شده است.

ارز دیجیتال اکسلار (WAXL)

ارز دیجیتال اکسلار (Axelar) که توکن بومی آن با علامت اختصاری WAXL نشان داده می‌شود در حال حاضر رتبه ۱۸۱ بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

قیمت ارز دیجیتال اکسلار (WAXL) در حال حاضر در حدود ۰.۴۷ دلار است. بالاترین قیمتی که این ارز دیجیتال در یک سال اخیر تجربه کرده برابر با ۱.۱۴ دلار بوده است.

تا کنون بیش از یک میلیارد واحد از این توکن به بازار عرضه شده است و از میزان نهایی عرضه توکن اکسلار نیز اطلاعی در دست نیست.

ارز دیجیتال رادیکس (XRD)

پروژه ارز دیجیتال رادیکس (Radix) بنابر تعریف تیم توسعه‌دهندگان آن، یک دیفای کاملا متفاوت است که از مکانیزم اجماع سربروس و زبان برنامه نویسی اسکریپتو استفاده می‌کند.

توکن بومی این پروژه (XRD) در رتبه ۲۱۲ بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است و در حال حاضر قیمتی در حدود ۰.۰۷ دلار دارد. بالاترین قیمتی که این ارز در یک سال اخیر تجربه کرده، معادل ۰.۱۵ دلار بوده است.

میزان کل عرضه توکن XRD معادل ۲۴ میلیارد واحد خواهد بود که تاکنون نیمی از آن به بازار عرضه شده است.

با رصد نیازمندی‌های بیش از ۸۰۰هزار کاربر فعال در آبان‌تتر، هر هفته، چند ارز جدید را به لیست ارزهای خود اضافه می‌کنیم. در این راستا، مخاطبان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت صرافی آبان‌تتر، با تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت خود در کمتر از ۳۰ دقیقه، به خرید و فروش بدون محدودیت دارایی‌های دیجیتال مدنظر خود بپردازند. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی آبان‌تتر نیز به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته، پاسخگوی سوالات و چالش‌های احتمالی همراهان عزیز خواهد بود.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «توکن های اردینالیز (ORDI)، جو (JOE)، اکسلار (WAXL) و رادیکس (XRD) در آبان‌تتر لیست شد» با ما درمیان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا