بازی

تمرکز تریلر بازی Call of Duty: Warzone 2.0 روی نمایش بتل پس فصل ۲

تمرکز تریلر بازی Call of Duty: Warzone 2.0 روی نمایش بتل پس فصل ۲

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Activision تریلر جدیدی از فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و بازی Call of Duty: Warzone 2.0 را پخش کرده است. این تریلر در طول تقریبا یک دقیقه به نمایش جوایز مختلفی می‌پردازد که بازیکن‌ها قادر به کسب آن‌ها در بتل پس فصل ۲ خواهند بود.

بتل پس فصل دوم کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ و وارزون ۲ دارای ۱۰۰ سطح با پاداش‌های متنوع است؛ از اپراتورهای تازه نظیر رونین و سلاح‌های جدیدی مثل Dual Kodachis ،KV Broadside و ISO Hemlock گرفته تا اسکین‌هایی برای اپراتورهای پیشین و بلوپرینت سلاح‌ها. برخی از این موارد در تریلر تازه به نمایش درمی‌آید.

بتل پس فصل دوم بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 از دیروز مورخ ۲۶ بهمن (۱۵ فوریه) در دسترس همه‌ی بازیکن‌ها قرار گرفت. طرفدارها قادر خواهند بود تا به‌سراغ تهیه‌ی باندل بتل پس فصل ۲ بروند که درکنار بتل پس شامل ۲۰ توکن برای افزایش سطح برای دریافت سریع‌تر پاداش‌ها می‌شود.

بازیکن‌ها با تجربه‌ی هر یک از حالت‌های مولتی‌پلیر، از حالت Team Deathmatch معمول گرفته تا حالت DMZ و بتل رویال، می‌توانند سطح بتل پس را افزایش دهند. فصل دوم کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ و وارزون ۲ ویژگی‌های جدیدی نظیر 1v1 Gulag برای بتل رویال و حالت هاردکور برای بخش چندنفره را به همراه می‌آورد.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا