رمز ارز

تحلیل قیمت پپه: رشد قیمت با خرید نهنگ ها | ۳۱ اردیبهشت

تحلیل قیمت پپه: رشد قیمت با خرید نهنگ ها | ۳۱ اردیبهشت


۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

تحلیل قیمت پپه: رشد قیمت با خرید نهنگ ها | 31 اردیبهشت

قیمت پپه تحت تاثیر خرید ۶ میلیارد پپه به ازای ۵۲ اتریوم به ارزش ۹۴ هزار دلار بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته است. آیا رشد قیمت ادامه خواهد داشت؟

همگام با افزایش قیمت بر مبنای تتر، ارزش پپه در مقابل بیت کوین و اتریوم هم افزایش یافته است. حجم معاملات هم ۱۵۸ درصد رشد داشته و به حدود ۳۹۴.۳۸ دلار رسیده است.

طبق تحلیل بیکینگ، قیمت پپه توانسته مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۱۶۵ دلار را بشکند و آن را به حمایت تبدیل کند. همین اتفاق دیروز برای مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۲۰۳ دلار رخ داد اما فقط تا اوج ۰.۰۰۰۰۰۱۹۳ دلار پیش رفت و در ۱۲ ساعت بعدی دچار اصلاح شد.

نمودار چهار ساعته قیمت پپه / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

هنوز فشار فروش وجود دارد و این از سایه بالایی آخرین کندل در نمودار مشخص است. اگر قیمت نتواند بر این فشار فروش غلبه کند، در ۲۴ ساعت آینده به زیر ۰.۰۰۰۰۰۱۶۵ دلار سقوط خواهد کرد.

اندیکاتورهای تکنیکال در نمودار ۴ ساعته نشان می دهند این پولبک احتمالا حرکتی برای تامین نقدینگی پیش از حرکت صعودی بعدی است.

در حال حاضر، EMA-9 بالاتر از خط EMA-20 قرار دارد و RSI با شیب مثبت به سمت منطقه اشباع خرید در حرکت است.

در صورتی که پیش بینی صعودی به وقوع بپیوندد، قیمت این میم کوین محبوب مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۲۰۳ دلار را در ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به حمایت تبدیل خواهد کرد. اگر قیمت پپه در ۸ ساعت آینده بالاتر از ۰.۰۰۰۰۰۱۶۵ دلار بسته شود، احتمال حرکت به سمت مقاومت بعدی افزایش می یابد.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت پپه: رشد قیمت با خرید نهنگ ها | ۳۱ اردیبهشت» با ما درمیان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا