رمز ارز

تحلیل قیمت شیبا اینو: فرصت خرید قبل از پرواز قیمت| ۱۴ مرداد

تحلیل قیمت شیبا اینو: فرصت خرید قبل از پرواز قیمت| ۱۴ مرداد

نهنگ برتر ماهی بزرگی از دریای شیبا اینو شکار کرد

قیمت شیبا اینو در روزهای گذشته در نزدیکی سقف ماه ژوئن وقت می گذراند. اگر روند قبلی تکرار شود، اکنون می تواند به عنوان فرصت خرید مناسب به شمار برود.

با وجود ضعف در بازار ارزهای دیجیتال، شیبا اینو چشم انداز صعودی خود را حفظ کرده است.  بازیابی قیمت از نیمه ژوئن آغاز شده و رشد ۵۵ درصدی را تا سقف ماه جولای در ۰.۰۰۰۰۰۸۷۴ دلار به دنبال داشته است.

تلاش SHIB برای رسیدن به قله ماه ژوئن ناتمام ماند اما قیمت از رنج ۰.۰۰۰۰۰۸۴۶ تا ۰.۰۰۰۰۰۹۰۳ دلار خارج شد که این می تواند به عنوان فرصت خرید در صورت ادامه روند تلقی شود.

نمودار 12 ساعته قیمت شیبا اینو / تتر

نمودار ۱۲ ساعته قیمت شیبا اینو / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

ریکاوری اخیر قیمت با اوردر بلاک صعودی ۰.۰۰۰۰۰۷۸۵ دلار تا ۰.۰۰۰۰۰۸۲۴ دلار (آبی) تداخل داشت. اما پرایس اکشن صعودی این بلاک را شکست و آن را به یک حمایت تبدیل کرد.

طبق تحلیل بیکینگ، مانع بعدی، مقاومت ماه ژوئن و اوردر بلاک نزولی ۰.۰۰۰۰۰۸۷۸ تا ۰.۰۰۰۰۰۹۱۸ دلار (قرمز) است. تاکنون قیمت دو بار این سطح را به عنوان مقاومت تست کرده و احتمال ورد به آن وجود دارد.

پایین تر از کف این رنج یعنی ۰.۰۰۰۰۰۸۴۶ دلار، منطقه برخورد سه سطح قرار دارد. این سه سطح حمایت خط روند، عدم تعادل قیمت (FVG) و یک محدوده شکست صعودی (آبی) هستند. این منطقه در چند روز گذشته یک محدوده صعودی قوی بوده که به خریداران فرصت ورود دوباره را پیشنهاد می کند.

سناریوهای قیمت شیبا اینو

اولین پیشنهاد خرید، خرید با ریتست رنج قبلی یعنی کف ۰.۰۰۰۰۰۸۴۶ دلار است که هدف آن ۰.۰۰۰۰۰۸۷۸ دلار خواهد بود.  دومین پیشنهاد، خرید با ریتست به بالای محدوده صعودی ۰.۰۰۰۰۰۷۸۵ تا ۰.۰۰۰۰۰۸۲۴ دلار است که هدف آن ۰.۰۰۰۰۰۸۷۸ دلار می باشد.

شکسته شدن حمایت خط روند و FVG نظریه صعودی را باطل خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد، هدف خروج همان کف ماه دسامبر در ۰.۰۰۰۰۰۸۰۰ یا پایین تر خواهد بود.

طبق داده های کریپتو میتر احساسات صعودی در بازار جریان دارد. به عنوان مثال، حجم سفارش‌های خرید در هنگام نگارش این تحلیل، با ۵۴ درصد از حجم کل نسبت به فروش برتری دارد. همچنین سفارش‌های خرید در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت شیبا اینو: فرصت خرید قبل از پرواز قیمت| ۱۴ مرداد» با ما درمیان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا