تکنولوژی

تاریخ معرفی سری گلکسی اس 22 توسط منبع کره‌ای فاش شد

تاریخ معرفی سری گلکسی اس 22 توسط منبع کره‌ای فاش شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

این روزها سامسونگ سخت مشغول آماده‌سازی برای مراسم آنپکد بعدی خود و رونمایی از پرچمدارهای جدیدش است. انتظار می‌رود این کمپانی کره‌ای در طی هفته‌های آتی از سری گلکسی اس 22 رونمایی کند و پیش از این برخی منابع به تاریخ 8 فوریه (20 بهمن) اشاره کرده بودند؛ تاریخی که اکنون توسط یک وب‌سایت کره‌ای نیز تأیید شده و البته جزئیات بیشتری نیز از زمان‌بندی عرضه گوشی‌های جدید این سری ارائه کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

وب سایت Digital Daily اخیراً گزارش کرده که سامسونگ رویداد آنپکد خود را در تاریخ 8 فوریه (20 بهمن) برگزار کرده و از سری گلکسی اس 22 رونمایی خواهد کرد. به گفته این منبع کره‌ای، پیش‌سفارش پرچمدارهای جدید نیز از یک روز بعد یعنی تاریخ 9 فوریه (21 بهمن) آغاز خواهد شد، در حالی که فروش عمومی قرار است از 24 فوریه (6 اسفند) شروع شود.

تاریخ معرفی سری گلکسی اس 22

بر اساس این گزارش، یکی از مقامات سامسونگ که نامش فاش نشده، گفته است: ما برگزاری این رویداد در 8 فوریه را تایید کرده‌ایم و در حال بحث در مورد زمان ارسال دعوت‌نامه‌ها تا پایان ماه ژانویه هستیم.

این گزارش جدید همچنین به این معنی است که برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، سامسونگ گوشی‌های جدید خود را در گنکره جهانی موبایل (MWC 2022) معرفی نخواهد کرد. البته، Digital Daily مدعی شده که سامسونگ از این نمایشگاه بزرگ برای معرفی هر چه بیشتر اکوسیستم گلکسی خود استفاده خواهد کرد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا