تکنولوژی

تاریخ رونمایی و نوع طراحی «ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن» مشخص شد

تاریخ رونمایی و نوع طراحی «ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن» مشخص شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

ردمی که از زیرمجموعه‌های کمپانی چینی شیائومی است، امروز اعلام کرد گوشی گیمینگ «ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن» (Redmi K50 Gaming Edition) را در تاریخ 16 فوریه (19 بهمن) با برگزاری رویدادی در چین معرفی خواهد کرد. این رویداد قرار است از ساعت 19 به وقت محلی (14:30 به وقت ایران) آغاز شود. با دیجی رو همراه باشید.

این شرکت همچنین تعدادی پوستر را در ویبو (Weibo) به اشتراک گذاشته که یکی از آن‌ها طراحی ظاهری ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن را نشان می‌دهد. همان‌طور که در این پوستر می‌توان دید، گوشی هوشمند مخصوص بازی ردمی همچنان مجهز به کلیدهای تریگر فیزیکی بوده و همچنین یک ماژول فلاش به شکل رعد و برق در کنار لنزهای دوربین آن به چشم می‌خورد. به علاوه، در دو طرف ماژول دوربین عبارات “Freezing” و “Speediest” نوشته شده است که می‌توانند نشان از قابلیت‌های جدید دوربین و یا خود گوشی داشته باشند.

ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن

ردمی از این گوشی جدید به عنوان یک “پرچمدار خونسرد” یاد کرده (عبارت ترجمه شده از زبان چینی)، اما توضیح بیشتری در این خصوص نداده است. این شرکت همچنین تایید نکرده که مدل‌های دیگر سری ردمی کی 50 یعنی مدل استاندارد، مدل پرو و مدل پرو پلاس را هم در تاریخ 16 فوریه (19 بهمن) رونمایی خواهد کرد یا نه. اما با این حال می‌توان انتظار داشت که بیش از یک گوشی هوشمند از این سری در رویداد پیش رو معرفی شود.

با در نظر گرفتن اینکه تنها یک هفته تا برگزاری رویداد اختصاصی ردمی باقی مانده، می‌توان انتظار داشت که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در خصوص ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن و دیگر مدل‌های احتمالی فاش شود. پس اگر به محصولات این کمپانی علاقه‌مند هستید، حتماً در روزهای آتی هم با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا