تکنولوژی

تاریخ رونمایی از سری ردمی کی 50 (Redmi K50) اعلام شد

تاریخ رونمایی از سری ردمی کی 50 (Redmi K50) اعلام شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

معاون شیائومی و مدیر برند ردمی، لو ویبینگ، امروز به طور رسمی تاریخ عرضه سری ردمی کی 50 (Redmi K50) را اعلام کرد. به گفته این مقام بلندپایه شیائومی، سری کی 50 روز پنجشنبه آینده یعنی 17 مارس (26 اسفند) رونمایی خواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده، یکی از گوشی های این سری که احتمالاً «ردمی کی 50 پرو پلاس» است، به تراشه دیمنسیتی 9000 مدیاتک مجهز بوده و توانسته امتیازی بالاتر از یک میلیون را در تست بنچمارک AnTuTu کسب کند.

پیش از این گوشی ردمی کی 50 گیمینگ (Redmi K50 Gaming) معرفی شده بود، اما اکنون شیائومی قصد دارد تا به طور کامل از این سری رونمایی کرده و پرچمدارهای غیر گیمینگ را نیز وارد بازار کند. طرفداران شیائومی نسبت به معرفی این گوشی‌های جدید بسیار مشتاق هستند و عرضه آن‌ها در چین می‌تواند مقدمه‌ای برای ورود به بازارهای جهانی باشد.

ردمی کی 50 گیمینگ
ردمی کی 50 گیمینگ زودتر از بقیه مدل‌ها رونمایی شده است.

مدل مجهز به دیمنسیتی 9000 که البته می‌تواند نسخه غیر پلاس ردمی کی 50 پرو هم باشد، در تست بنچمارک AnTuTu امتیاز مجموع 1041818 را به دست آورده که نویدبخش عملکرد فوق العاده آن است. این امتیاز حاصل تست‌های عملکرد پردازنده مرکزی (CPU)، پردازنده گرافیکی (GPU)، حافظه و رابط کاربری است.

به هر حال، دقیقاً بعد از یک هفته پی خواهیم برد که کدام یک از گوشی‌های سری ردمی کی 50 با تراشه قدرتمند دیمنسیتی 9000 کار می‌کنند و چه انتظاری می‌توان از سخت افزار آن‌ها داشت. اگر شما هم به محصولات شیائومی و به خصوص برند ردمی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم در روزهای آتی هم با دیجی رو همراه باشید، چرا که مطمئناً تا قبل از رونمایی رسمی اطلاعات بیشتری از پرچمدارهای جدید این کمپانی فاش خواهد شد.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا