سایت خبری
famaserver
  • صفحه نخست
  • تکنولوژی
  • علم و دانش
  • بازی
  • فناوری
  • اینترنت
  • موبایل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

2 ماه پیش
معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

2 ماه پیش
جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

2 ماه پیش
شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

2 ماه پیش
آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

2 ماه پیش
وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

2 ماه پیش
قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

2 ماه پیش
چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

2 ماه پیش
کاهش 20 درصدی واردات تلفن همراه در 5 ماهه امسال

کاهش ۲۰ درصدی واردات تلفن همراه در ۵ ماهه امسال

2 ماه پیش
۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

2 ماه پیش

تاخیر زمان عرضه نسخه دسترسی زودهنگام Witchfire به دلیل تغییرات گسترده

زمان انتشار: 15 اکتبر 2022 ساعت 11:15

دسته بندی: بازی

شناسه خبر: 344825

زمان مطالعه: 8 دقیقه

تاخیر زمان عرضه نسخه دسترسی زودهنگام Witchfire به دلیل تغییرات گسترده

تاخیر زمان عرضه نسخه دسترسی زودهنگام Witchfire به دلیل تغییرات گسترده

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیوی بازی‌سازی The Astronauts اعلام کرد بازی تیراندازی و روگ‌لایت Witchfire با تأخیر مواجه شده است. این بازی در ابتدا قرار بود در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری به‌صورت دسترسی زودهنگام روی پلتفرم پی سی عرضه شود و حال تیم سازنده انتشار آن را تا اوایل سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخته است. در همین راستا آدرین شمیلاز، یکی از بنیانگذارهای استودیو The Astronauts در پست جدید اعلام کرد بازی Witchfire هم‌اکنون تبدیل به یک پروژه‌ی نیمه جهان-باز شده است.

شمیلاز در این‌باره نوشت: «Witchfire به‌طور واضحی همچنان یک اثر تیراندازی اول شخص، فانتزی و تاریک است. این مورد تغییر نکرده و نخواهد کرد. اما نحوه‌ی تجربه‌ی بازیکن در جهان این بازی به‌طور قابل توجهی تغییراتی داشته است. ما مبارزه و اکتشاف را از سبک آرنا به سبک جهان نیمه باز ارتقا داده‌ایم و این کار وقت زیادی را برد. من صادقانه فکر می‌کنم که اگر تاخیری به وجود آمد، به این دلیل است که ما سعی کردیم اثری بسازیم که برای تیم کوچکی مثل ما پروژه‌ای بزرگ یا خیلی پیچیده به شمار می‌آید. درحالی‌که این موضوع تا حدودی درست است، اگر بازی را مجدد طراحی نمی‌کردیم، شانس بسیار زیادی برای عرضه‌ی آن تا یک یا دو ماه وجود داشت».

محیط سرسبز و کوهستانی بازی Witchfire

ایده‌ی اصلی بازی Witchfire این بود که مناطق بزرگی وجود داشته باشند تا بازیکن آن‌ها را به شیوه‌ای روگ-لایت تجربه کند. این بدان معنا است که شما وارد یک منطقه می‌شوید، با تعدادی هیولا به مبارزه می‌پردازید و پس از کسب پاداش، یک مسیر جدید به سمت چپ یا راست را انتخاب می‌کنید. بازی Hades یک نمونه از این رویکرد است. در این سبک موانعی هستند که خروجی‌های یک منطقه را مسدود می‌کنند؛ بااین‌حال در بازی Witchfire مناطق جدید و قبلا پاک‌سازی‌شده در یکدیگر ادغام می‌شوند. در این روش اگر برای مثال بازیکنان پیشروی خود را از کمپ درکنار قلعه شروع کنند و با دشمنان روی پل یا محیط قلعه بجنگند، دشمنان با دنبال کردن آن‌ها می‌توانند وارد مکان‌هایی به مانند کمپ شوند که قبلا پاکسازی شده‌اند. به این طریق بازیکنان نه‌تنها قادر به پیشروی نیستند، بلکه باید مدام عقب‌نشینی کنند.

شیلماز در مورد موانعی که خروجی‌های هر آرنا از بازی Witchfire را مسدود می‌کردند، توضیح داد: «من از موانع متنفرم. مطمئنا وجود آن‌ها منطقی است، اما احساس سبکی قدیمی را منتقل می‌کنند. ظاهر آن‌ها بد بود و پتانسیل بازی را محدود کردند. می‌دانستم که دیگر نمی‌توانم آن‌ها را تحمل کنم. ببینید ما مناطق باز زیبایی را داریم. اما در طول نبرد، همه این‌ها فقط تزئینی و تقلبی است. [در آن شرایط] من نمی‌توانم از محیط استفاده‌ای حداکثری کنم. زیرا با موانع محدود شده‌ام. من پیشنهاد دادم آن‌ها را حذف کنیم و بازی را برای تجربه‌ای جدید با جهان نیمه باز دوباره طراحی کنیم».

مبارزه با دشمنان اهریمنی در بازی Witchfire

با اینکه تیم ساخت Witchfire با این ایده مخالف بود، اما شیلماز روی اجرای این طرح جدید که نسبتا آسان و سریع است اصرار کرد. درنهایت با اینکه این طرح آسان و سریع نبود، اما تیم The Astronauts توانست آن را به پیش ببرد. درنهایت تیم سازنده با صدها روش کوچک رو‌به‌رو شد که نیاز به اجرا داشتند.

شیلماز در ادامه توضیح داد: «جهان نیمه باز Witchfire اکنون تا ۹۵ درصد پیاده‌سازی شده است و بازی را بهتر می‌کند. تصور اینکه بازیکن قبلا چنین آزادی عملی را نداشت، برای من سخت است. مطمئنا هنوز هم می‌توانید توسط جادوگران در نقاط مختلف به دام بیفتید و برخی از درها بسته هستند تا زمانی‌که کلید آن را پیدا کنید. ممکن است قبل از اینکه آماده شوید وارد مناطق نزدیک‌تر به باس‌فایت شوید که این بسیار خطرناک است. بااین‌حال این جهان جدید تقریبا به هر روشی که می‌خواهید آن را کاوش کنید، کاملا باز است و می‌توانید هر طور که می‌خواهید پیشروی یا عقب‌نشینی کنید».

با اینکه طراحی مجدد بازی Witchfire منجر به اتلاف چند ماه شد، اما استودیوی سازنده هم‌اکنون به مسیر توسعه‌ی بازی بازگشته است. همچنین برنامه‌ی Witchfire Halloween Week در یک یا دو هفته‌ی آینده برای علاقه‌مندان به داستان، جهان و هنرهای دو بعدی Witchfire برگزار خواهد شد.


اینستاگرام بیکینگ
تلگرام بیکینگ
حتما بخوانید : داستان بازی A Plague Tale: Innocence

مجله خبری بیکینگ

برچسب ها
اخبار بازی
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • بزرگ‌ترین معامله تاریخ صنعت بازی: خرید EA توسط کنسرسیوم سعودی-آمریکایی
    بزرگ‌ترین معامله تاریخ صنعت بازی: خرید EA توسط کنسرسیوم سعودی-آمریکایی 24 ساعت پیش
  • بازی‌های پلی‌استیشن ۲ روی اندروید: نوستالژی زنده شد!
    بازی‌های پلی‌استیشن ۲ روی اندروید: نوستالژی زنده شد! 24 ساعت پیش
  • افزایش قیمت گیم پس باعث موج لغو اشتراک‌ها شد
    افزایش قیمت گیم پس باعث موج لغو اشتراک‌ها شد 24 ساعت پیش
  • ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند
    ۹۰ درصد بازی‌های ویندوزی روی لینوکس اجرا می‌شوند 24 ساعت پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • ارتباطات 160
  • امنیت 293
  • اینترنت 3435
  • بازی 8814
  • برنامه نویسی 34
  • تبلیغات 21
  • تکنولوژی 29690
  • دانش‌بنیان 1
  • رمز ارز 1252
  • سیستم عامل 205
  • شبکه اجتماعی 624
  • علم و دانش 14927
  • فناوری 7443
  • کاریکاتور 556
  • کسب و کار 673
  • موبایل 724
  • میزبانی وب 40
  • نرم افزار - سخت افزار 413

جدیدترین مقالات

  • وقتی پوسیدگی دندان به مغز حمله می‌کند
    وقتی پوسیدگی دندان به مغز حمله می‌کند 4 ساعت پیش
  • افزایش طول عمر تا ۳۳٪: کشف نقش کلیدی یک اسیدآمینه در رژیم غذایی
    افزایش طول عمر تا ۳۳٪: کشف نقش کلیدی یک اسیدآمینه در رژیم غذایی 4 ساعت پیش
  • نگرانی اتحادیه نویسندگان و کارگردانان آمریکا از ادغام نتفلیکس و برادران وارنر دیسکاوری
    نگرانی اتحادیه نویسندگان و کارگردانان آمریکا از ادغام نتفلیکس و برادران وارنر دیسکاوری 4 ساعت پیش
  • نتیجه پژوهش جانز هاپکینز: معماری مغز، میانبری برای هوش مصنوعی
    نتیجه پژوهش جانز هاپکینز: معماری مغز، میانبری برای هوش مصنوعی 4 ساعت پیش
  • کشف دانشمندان هاروارد: نقش یک رویداد استرس‌زا در آغاز ریزش مو
    کشف دانشمندان هاروارد: نقش یک رویداد استرس‌زا در آغاز ریزش مو 4 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی | خرید هاست | دانلود نرم افزار | کلاس آنلاین | رپورتاژ خارجی

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور