بازی

تهران کجا بریم فوتبال حبابی؟

تهران کجا بریم فوتبال حبابی؟

فوتبال حبابی از ورزش‌های مفرح و نوآوری‌شده اروپایی در دهه اخیر است که در مدت‌زمان کوتاهی، در کشورهای مختلف جهان رواج یافت و به‌صورت تفریحی و حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرد. این ورزش ترکیبی از فوتبال، زوربینگ (Zorbing) و سومو (Sumo) است؛ قوانینی خاص و شبیه به قوانین فوتبال دارد و با هدف تبدیل ورزش فوتبال حرفه‌ای به تفریحی شاد برای عموم طراحی شده است. برای حفظ ایمنی، بالاتنه بازیکنان در پوششی از حباب قرار می‌گیرد و وجود حباب سبب برخورد بیشتر بازیکنان و جذابیت بیشتر بازی می‌شود.

مراکز فوتبال حبابی تهران تجربه‌ای جدید، مفرح و ایمن را برای بازیکنان رقم می‌زند و از تفریحات تهران به شمار می‌رود.

مراکز فوتبال حبابی تهران

فوتبال حبابی باشگاه سرخپوشان

  • آدرس: بزرگراه لشکری غرب، بعد از پل ایران خودرو، شهرک شهرداری، مجموعه ورزشی سرخپوشان غرب (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۰۶۳۶۴۶۶ ۰۹۱۹
  • ساعت فعالیت: شنبه تا پنجشنبه از ۱۱ تا ۲۱؛ جمعه از ۹ تا ۲۱

فوتبال حبابی باشگاه سرخپوشان تهران

منبع عکس: google map، عکاس: Ehsan Amiri

فوتبال حبابی باشگاه سرخپوشان در زمین چمن مصنوعی باکیفیت خوب انجام می‌شود. مدت زمان هر بازی ۳۰ دقیقه و بیشترین ظرفیت بازی ۱۰ نفر است. راهنمایان مجموعه، قوانین بازی را برای بازیکنان توضیح می‌دهند. این مجموعه مناسب برای افراد بالای ۱۰ سال و قابل استفاده هم‌زمان برای بانوان و آقایان است. از امکانات فوتبال حبابی باشگاه سرخپوشان باید به تجهیزات جدید و ایمن، زمان‌دهی دقیق، رختکن، سرویس بهداشتی و جای پارک آسان اشاره کرد. استفاده از این مجموعه به‌صورت گروهی امکان‌پذیر است و قیمت بلیط به‌ازای هر ۳۰ دقیقه بازی برای گروه ۱۰ نفره، برابر ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. امکان خرید بلیط از سایت‌های تخفیف‌دار نیز وجود دارد.

فوتبال حبابی باشگاه ستارگان برفی 

  • آدرس: جاده چالوس، بعد از گچسر، دوراهی دیزین، مجتمع هتل‌های بین‌المللی دیزین (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۸۷۰۶۳۷۰ ۰۲۱ 

فوتبال حبابی باشگاه ستارگان برفی 

منبع عکس: snowstarsclub.com، عکاس: ناشناس

باشگاه ستارگان برفی از باشگاه‌های خوب تهران در جاده چالوس است که امکانات فراوانی نظیر فوتبال حبابی، زمین‌ ورزشی چندمنظوره (بسکتبال، فوتبال، والیبال، تنیس و بدمینتون)، اتاق بازی (فوتبال‌دستی، بازی‌های فکری و تخته نرد)، ترامپولین، سازه هفت متری ادونچر و کافی‌شاپ را شامل می‌شود. فوتبال حبابی این باشگاه در فضای باز و روی چمن طبیعی انجام می‌شود و در حال حاضر (آذر ۱۴۰۱) به‌دلیل سرما و بارش برف به‌طور موقت فعالیت ندارد و با آغاز فصل بهار به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

فوتبال حبابی بام لند (شهر بادی)

  • آدرس: شهرک گلستان، میدان موج، بلوار موج، روبه‌روی تالار مروارید، مجموعه تفریحی ورزشی دریاچه خلیج فارس
  • تلفن: ۰۹۱۹۷۰۶۷۳۱۱، ۰۹۰۳۱۷۵۷۹۷۰، ۴۴۷۱۳۴۵۶-۰۲۱

فوتبال حبابی شهر بادی باملند؛ منبع: اسنپ تیکت

منبع عکس: اسنپ تیکت، عکاس: ناشناس

فوتبال حبابی بام لند در مجموعه ورزشی شهر بادی، نزدیک به باملند و در حاشیه دریاجه شهدای خلیج فارس انجام می‌شد. در این مجموعه مدت زمان بازی ۳۰ دقیقه بود و افراد به‌صورت تیم‌های سه‌نفره (مجموعا ۶ نفر) به تفریح می‌پرداختند. امکان بازی برای بانوان و آقایان در سانس‌های متفاوت وجود داشت. این مجموعه در حال حاضر فعالیت ندارد.

قیمت فوتبال حبابی در تهران

فوتبال حبابی در تهران

منبع عکس: seeiran.ir، عکاس: ناشناس

میانگین قیمت فوتبال حبابی در تهران به‌ازای هر نفر، مبلغ ۱۰۰,۰۰۰ تومان است. در برخی از باشگاه‌ها بلیط تکی فروخته نمی‌شود و تنها امکان استفاده گروهی از مجموعه وجود دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا