اینترنت

بررسی ۵ تئوری بازی God of War Ragnarök

بررسی ۵ تئوری بازی God of War Ragnarök

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ۵ تئوری برای بازی خدای جنگ راگناروک (God of War Ragnarök) بپردازیم و اتفاقاتی را که ممکن است برای کریتوس و آترئوس در خدای جنگ بعدی رخ دهد، مطرح کنیم.

atramart mobile

سری خدای جنگ همواره طرفداران بسیاری در طول تاریخ داشته است. از اولین نسخه آن که روی کنسول PS2 تجربه کردیم تا آخرین عنوان در این مجموعه که در سال ۲۰۱۸ برای PS4 و امسال برای PC عرضه شد، همگی در دل گیمر‌ها جا باز کرده و کریتوس را به یکی از شخصیت‌های مهم تاریخ صنعت بازی تبدیل کرده‌اند.

خبر خوب اما آن است که می‌توان گفت با انتشار این بازی فاصله زیادی نداریم و اگر تاخیری اتفاق نیافتد، امسال شاهد عرضه نسخه بعدی در این مجموعه خواهیم بود. همین طور که هیجان طرفداران این مجموعه برای تجربه نسخه بعدی، آن هم پس از موفقیت‌های عنوان آخر بیشتر می‌شود، بهتر است کمی سعی کنیم تا با اطلاعاتی که در دست داریم، جواب سوالات بی‌پاسخ و همچنین اتفاقات راگناروک را پیش‌بینی کنیم. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید تا به بررسی ۵ تئوری عنوان بعدی سری خدای جنگ بپردازیم.

avang neterbit mobile

شروع بازی

در طول این همه سال که خود را با عناوین مختلف خدای جنگ سرگرم کرده‌ایم، برخی نکات درمورد شروع این بازی‌ها ثابت بوده‌اند. برای مثال بازی از روی نیمه صورت کریتوس و یا نمای کلی از بدن او شروع می‌شود.

این مقاله را هم بخوانید: داستان کامل سری خدای جنگ از ابتدا تا به امروز

یکی دیگر از این خصوصیات مشابه، شروع بازی در اوج بوده است که این کار همیشه با یک باس‌فیت بزرگ و هیجان‌انگیز انجام داده‌اند. از مجسمه غول‌پیکر در نسخه دوم و پوسایدون در نسخه سوم گرفته تا نبرد هیجان‌انگیز با بالدار در آخرین نسخه از این مجموعه.

تئوری خدای جنگ

به عقیده بسیاری، اولین نبرد در این نسخه با خدای قدرتمند رعد، یعنی ثور خواهد بود. همان‌طور که در پایان نسخه قبل دیدیم، بازی با حمله ثور به خانه کریتوس تمام شد که برای انتقام دو پسرش آمده بود. بسیاری بر این باورند که بازی پس از دقایقی آرام به سراغ یک نبرد بسیار عظیم می‌رود که طی آن بخش‌های بزرگی از میدگارد نابود خواهد شد.

تئوری خدای جنگ

طی این نبرد همچنین ممکن است که کریتوس جان خود را از دست بدهد و با آزاد بودن والکری‌ها، به والهالا برده شود. اما مانند همیشه کریتوس از هر جهنم یا والهالایی فرار می‌کند تا هدف خود را دنبال کند.

تئوری خدای جنگ

مرگ کریتوس در اوایل بازی همچنین یکی از متد‌های ثابت سانتا‌مانیکا برای متوازن سازی بازی است. چرا که در نسخه قبل کریتوس لباس‌ها و ابزار بسیاری به دست آورده بود که برای شروع می‌تواند او را بیش از حد قدرتمند سازد.

بازگشت به یونان

اگر از طرفداران قدیمی این مجموعه باشید با به حقیقت پیوستن این تئوری بسیار خوش‌حال خواهید شد. بسیاری معتقد‌ند که به دلایلی نامعلوم مسیر کریتوس و فرزندش از یونان گذر خواهد کرد.

بررسی ۵ تئوری بازی God of War Ragnarök

این سفر می‌تواند آخرین راز کریتوس را که به فرزندش نگفته، برای آترئوس برملا کند. حقیقت در مورد مرگ خانواده قبلی او، می‌تواند شرایط خوبی را برای مقداری خاطره‌بازی و همچنین نزدیک شدن بیشتر این پدر و پسر فراهم کند.

یونانی که خواهیم دید اما با آنچه که به یاد داریم بسیار متفاوت خواهد بود. این‌بار در یونان انسان‌ها را می‌بینیم که حال از زیر سایه خدایان خارج شده‌اند و با امیدی که کریتوس به آن‌ها هدیه داد، زندگی تازه‌ای را شروع کرده‌اند.

تئوری خدای جنگ

دلیل این سفر می‌تواند به دست آوردن آیتمی باشد که تیر، خدای جنگ در افسانه‌های نورس، در کتیبه‌هایی که در نسخه قبل دیدیم به یونانی‌ها می‌داد. اما دلیل هیجان انگیز‌تر بازیابی شمشیر المپوس برای رویارویی با اودین و ثور است.

تئوری خدای جنگ

همانطور که می‌دانید پتک ثور یعنی میولنیر یکی از قدرتمندترین سلاح‌های جهان است و برای مقابله با آن، چه سلاحی بهتر است از شمشیر المپوس؟

چگونگی حضور فنریر و یورمونگاند در راگناروک

یکی از سوالاتی که برای بسیاری پیش آمده است مربوط به چگونگی حضور فنریر و یورمونگاند در راگناروک است. دلیل عجیب بودن این نکته نیز آن است که این دو جاینت در کنار هل، از فرزندان لوکی هستند و ما در آخر نسخه قبل متوجه شدیم که آترئوس در واقع لوکی است.

جواب این سوال نیز ساده است، یورمونگاند یا مار جهان در نسخه قبلی حضور داشت و یعنی، سفر در زمان. در بخشی، فریا به ما می‌گوید که در نبرد این مار عظیم‌الجسه با ثور، آنچنان ضربه محکمی به یکدیگر می‌کوبند که درخت جهان به لرزه درمی‌آید و این مار به گذشته پرتاب می‌شود.

احتمالا در بخشی از داستان، کریتوس و آترئوس به گذشته یا آینده سفر می‌کنند تا چیزی را تغییر دهند و یا از دیگر موجودات کمک بگیرند.

چه کسی شیپور را به صدا درآورد؟

یکی از سوالاتی که ذهن همه را به خود مشغول کرده است در مورد بخشی از عنوان قبلی است. در قسمتی از بازی کریتوس در حال بردن آترئوس بیمار پیش فریا است. در این مسیر کریتوس صدای شیپوری را می‌شنود که با آن مار جهان را صدا می‌زند.

تئوری خدای جنگ

بسیاری معتقدند که این کار هایمدال بوده و بسیاری دیگر فکر می‌کنند که کار تیر بوده است. اما یکی از جالب‌ترین تئوری‌ها آن است که این خود کریتوس و آتروئوس هستند که شیپور را به صدا در می‌آورند.

همان‌ظور که بالاتر اشاره شد، یکی از اتفاقات بسیار محتمل، سفر در زمان کریتوس و فرزندش است. احتمال دارد که به دلایلی این دو در سفری که به گذشته داشتند، بخواهند با مار جهان صحبت کنند و به همین دلیل نیز شیپور را به صدا درآورده‌اند.

تئوری خدای جنگ

دلیل این کار نیز می‌تواند هر چیزی باشد. این که بخواهند راهی برای بازگشت به آینده پیدا کنند و یا حتی از او بخواهند که در هنگام نبرد با بالدار، آن‌ها را در کنار بدن جاینت مرده و یا همان ثامور پرتاب کند.

مرد درون کتیبه

در بخش‌های پایانی عنوان آخر مجموعه، شاهد یک نقاشی بر روی دیوار بودیم که مردی را در آغوش آترئوس نشان می‌داد که در حال مرگ است. اولین چیزی که به ذهن بسیاری می‌رسد آن است که کریتوس به زودی قرار است بمیرد. اما بسیاری معتقدند که اینطور نیست.

تئوری خدای جنگ

اولا که ظاهر مرد داخل کتیبه با کریتوس متفاوت است و پوست سفید و تتو‌های او را ندارد. ثانیا محتمل است که این طرح به صورت عمدی برای گمراهی ما قرار داده شده و حقیقت چیز دیگریست.

تئوری خدای جنگ

یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها تیر است. در آخرین تریلری که از راگناروک منتشر شد؛ متوجه شدیم که تیر زنده است و به احتمال زیاد قرار است به کریتوس و آترئوس در متوقف کردن راگناروک کمک کند. در مسیر احتمال بالایی برای به وجود آمدن یک رابطه صمیمانه میان آترئوس و تیر وجود دارد که در نهایت با مرگ تیر، او بسیار ناراحت می‌شود. همچنین در اسطوره‌ها آمده است که تیر در نبرد با فنریر دست خود را از دست می‌دهد و در عکس می‌بینیم که شخصیت در آغوش آترئوس یک دست ندارد و یا حداقل سعی شده که ما متوجه این موضوع نشویم.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که در عنوان راگناروک چه اتفاقاتی رخ خواهند داد؟ نظرات خود را با ما ودوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا