بررسی سونی اکسپریا ۱ مارک ۶؛ ایستاده مردن

بررسی سونی اکسپریا ۱ مارک ۶؛ ایستاده مردن
سونی یکی از مورد احترامترین برندهای دنیاست؛ کمتر شرکت فعالی در دنیا وجود دارد که با دیدن نامش، بلافاصله تکنولوژی و کیفیت بالا به ذهنمان خطور کند. مرسدسبنز را در نظر بگیرید، نیازی نیست حتما صاحب یکی از خودروهایش باشید یا در رقابت فراری و مرسدس، از آن طرفداری کنید؛ در هر صورت، دیدن لوگوی مرسدس روی یک خودرو به شما تضمین خواهد داد که با بهروزترین فناوریها و بالاترین کیفیت ممکن روبهرو هستید. از این نظر، سونی بهنوعی مرسدسبنز دنیای فناوری بهشمار میآید و محصولاتش از تلویزیون و کنسول بازی گرفته تا دوربین عکاسی و هدفون تحسین همگان را برمیانگیزد.فهرست مطالبطراحی متفاوت و بااصالت؛ مثل سونینمایشگر 1080p بهجای 4K؛ یک عقبگرد منطقیعملکرد شایسته عنوان پرچمدار و شارژدهی عالیدوربین کارآمدی که دیگر با کاربر عادی غریبه نیستعملکرد دوربین اصلیعملکرد دوربین اولتراوایدعملکرد دوربین تلهفوتورابط کاربری سبک با ظاهر نهچندان مدرنسامورایی سونی در برابر رقباسونی سالهاست که گوشی هم تولید میکند. اگر وارد دههی چهارم زندگی شده باشید حتما با «سونی اریکسون» آشنا هستید؛ برندی که در عصر طلایی نوکیا، گوشیهایی کاملا متفاوت تولید میکرد. گوشیهای مخصوص عاشقان موسیقی از سری W؛ مانند W800i، گوشی کاربران جدیتر از سری P که بین آنها P990i مانند الماسی میدرخشید و گوشیهای سری K که برای علاقمندان به عکاسی ساخته میشدند؛ مانند K750i با دوربین ۲مگاپیکسلی و K800i با دوربین بینظیر ۵مگاپیکسلی، همگی یادآور دوران شیرین گوشیهای غیرهوشمندی هستند که مانند یک پل جادویی، دنیای تلفنهای رومیزی را به عصر اَبَردستگاههایی به نام اسمارتفون پیوند میدهند.گوشی هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۶ از سوی فروشگاه نیکدیجی برای بررسی دراختیار بیکینگ قرار گرفته است.شاید حتی بدبینترین هواداران سونی هم تصور نمیکردند این شرکت روزی کمتر از یک درصد از سهم بازار گوشیهای هوشمند دنیا را در اختیار داشته باشد. برند اکسپریا که پس از تصاحب سهم اریکسون بهدست سونی ایجاد شده بود؛ هیچوقت چندان جدی وارد رقابت ساخت گوشیهای هوشمند نشد و در سالهای اخیر هم نامگذاری جدید گوشیهای سونی تفاوتی در نوع فعالیت آنها در این بازار ایجاد نکرد.
مجله خبری بیکینگ