رمز ارز

با افزایش قیمت ارز دیجیتال ریپل باید منتظر رالی فومو باشیم

با افزایش قیمت ارز دیجیتال ریپل باید منتظر رالی فومو باشیم

با افزایش قیمت XRP باید منتظر رالی فومو باشیم

جان دیتون، بنیانگذار CryptoLaw، پیش بینی کرد که زمانی که قیمت XRP به ۲ دلار برسد، فومو راه اندازی خواهد شد. نگاه صعودی جان دیتون، در بحبوحه دیدگاه های نزولی محور دعوای حقوقی SEC و ریپل، دوباره ظاهر شد و چشم‌ انداز XRP را برجسته کرد.

او گفت که احمقانه است که فکر کنیم بسیاری از مردم XRP را با قیمت فعلی ۰.۴۸ دلار نمی خرند. با این حال، او مطمئن است که همین افراد زمانی توکن را خریداری خواهند کرد که ارزش آن بیش از ۱ دلار باشد. جالب‌ تر این است که Deaton انتظار دارد بسیاری از علاقمندان به سرمایه گذاری به محض افزایش قیمت XRP از مرز ۲ دلاری، فومو را وارد کنند.

طبق آخرین اخبار ارز دیجیتال، XRP در روز ۱.۳ درصد بالاتر معامله می شود و ارزش بازار ششمین ارز دیجیتال بزرگ را به بیش از ۲۵ میلیارد دلار می رساند. این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۰.۴۹۹ دلار معامله می شود. XRP دلایل زیادی برای بازپس گیری سطح ۲ دلار دارد. زیرا طبق گزارشات CoinGecko، این کریپتو در حال حاضر در بالاترین قیمت تاریخی که حدود ۳.۴۰ دلار در پنج سال پیش بود معامله می شود.

آمادگی ریپل برای بازگشت

بسیاری از کارشناسان در بازار کریپتو عملکرد قیمت XRP را در سال‌های اخیر به دقت دنبال می کنند. آنها خاطرنشان کردند که نبرد حقوقی بین ریپل و SEC آسیب قابل‌توجهی به این توکن وارد کرده است.

بخشی از شکایت حول این موضوع است که آیا ریپل توکن های XRP را به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده فروخته است یا خیر. طبق آمار بیکینگ، بیشتر سرمایه ‌گذاران و شرکای ریپل از زمان شروع این دعوی در دسامبر ۲۰۲۰ در حاشیه مانده‌اند. این موضوع در طول سال ها بر قیمت XRP تأثیر زیادی گذاشته است.

اتفاق نظر فعلی در جامعه کریپتو این است که XRP به زودی تمام زیان های خود را جبران خواهد کرد و پس از پایان دادخواست به نتیجه می رسد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا