کسب و کار

بازار خدمات آنلاین در اسپارد

بازار خدمات آنلاین در اسپارد

بازار خدمات آنلاین اسپارد در همین راستا و با هدف کاهش دغدغه شهروندان به ارائه خدمات مرتبط مشغول است. در بازار خدمات اسپارد، هر سرویسی پیدا می شود. تفاوتی ندارد که به خدمات نماشویی نیاز داشته باشید، بخواهید قالی و مبل خود را بشویید و یا اینکه علاقه داشته باشید تا به ماهرترین تکنسین ها دسترسی داشته باشید؛ ما متناسب با نیازتان، خدمات ارائه می دهیم و در کوتاه ترین زمان شما را به بهترین متخصصین وصل می کنیم.

مزایای استفاده از سرویس اسپارد

آن چیزی که اسپارد را از شرکت های سنتی خدمات منزل و سایر مجموعه های خدمات آنلاین متمایز می کند، در چند معیار بخصوص نفهته است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

نیروهای آموزش دیده و مطمئن

همه متخصصین اسپارد ملزم به ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری هستند و از لحاظ سوابق کاری بررسی می شوند. نباید فراموش کرد که امنیت عاملی مهم در انجام صحیح کارها است، آن هم در جایی که متخصص به طور مستقیم با لوازم ارزشمند منزل و محل کار روبرو است. از این رو عملکرد متخصصین نظافت اسپارد به طور ویژه تری زیر ذره بین ما قرار داشته و ضمن تلاش برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل، هر اتفاق غیرمعمولی را فورا پیگیری می کنیم.

قدرت انتخاب بالا از میان متخصصین مختلف

در اسپارد برای هر سرویسی متخصصین مختلفی وجود دارند. مشتری می تواند بعد از ثبت سفارش خود، رزومه هر یک از این افراد و پیشنهادهای ارائه شده توسط آنها را به صورت دقیق بررسی کند و در نهایت با اطلاع کامل تصمیم نهایی را اخذ کند.

مرکز پشتیبانی اسپارد همواره در کنار شما

مرکز پشتیبانی اسپارد همواره در کنار شما

ما به خوبی از اهمیت یک پشتیبانی دقیق و همیشه حاضر آگاهیم و به همین منظور، همواره این آمادگی را داریم که پاسخگوی سوالات شما بوده و مشکلات احتمالی را برای شما برطرف کنیم.

ارائه قیمت‌ های شفاف و منصفانه

یکی از مهمترین ویژگی های اسپارد این است که مشتریان می ‌توانند قبل از ثبت سفارش، قیمت سرویس را مشاهده کنند. قیمت ‌ها براساس زمان ثبت سفارش و حجم کاری و میزان ساعاتی که قرار است ارائه سرویس طول بکشد، صورت می گیرد. البته در سرویس هایی به غیر از سرویس های نظافتی، قیمت گذاری توسط خود متخصص و با نظارت اسپارد صورت می گیرد.

سرویس پریمیوم اسپارد؛ نظافت حرفه ای و بدون نقص

نام اسپارد با نظافت و پاکیزگی عجیبن شده و هویت برند بر اساس آن شکل گرفته است. ما با کسب سال ها تجربه در این زمینه می دانیم که بازار خدمات نظافت منزل در آینده ای نه چندان دور دستخوش تغییر و تحول اساسی می شود. ما در اسپارد ضمن شناخت و ترسیم این آینده، به منظور بهره مندی مشتریان از خدمات نظافتی بدون ایراد و با رعایت بالاترین استانداردها، سرویس نظافت پریمیوم را تدارک دیده ایم.

این سرویس علاوه بر آنکه درآمد ثابت برای متخصص فراهم می کنند و این حرفه را به شغلی پایدار برای او تبدیل می کند، رضایت قطعی مشتریان را به همراه دارد. در همین جهت، سرویس پریمیوم نظافت اسپارد با گارانتی 100 درصدی رضایت مشتری ارائه می شود. کلیه متخصصین پریمیوم اسپارد تحت نظر مربیان ویژه آموزش دیده اند و مراحل کاری آنها در هر لحظه تحت کنترل بخش پشتیبانی اسپارد است.

چه سرویس هایی در بازار خدمات اسپارد ارائه می شود؟

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، تقریبا هر مشکلی که برای خانه یا محل کار شما پیش بیاید، ما در اسپارد کنار شما هستیم. گذشته از خدمات نظافت منزل و امور مربوط به آن (مثل قالیشویی، مبل شویی، شستشوی پرده، خدمات کفسابی و مواردی از این دست)، ما برای هر مسئله فنی ای که شما را درگیر خود کند، راه حل داریم. اگر تاسیسات ساختمانی شما به مشکل بربخورد، اگر برای نصب کولر به متخصص نیاز داشته باشید و اگر بخواهید درب منزل و آیفون را تعمیر کنید، متخصصین ما در کنار شما هستند.

گذشته از این موارد، سرویس هایی مثل نقاشی ساختمان، بنایی و گچ کاری، مهمانداری و آشپزی، باغبانی و خلاصه هر آنچه که فکرش را بکنید، در اسپارد ارائه می شود. کافی است سایت یا اپلیکیشن اسپارد را بررسی کنید تا از ارائه خدمات موردنظرتان مطمئن شوید.

چه سرویس هایی در بازار خدمات اسپارد ارائه می شود؟

هزینه خدمات در اسپارد چگونه محاسبه می شوند؟

از جمله ویژگی های اسپارد، محاسبه دقیق و شفاف هزینه هایی است که باید به مشتری پرداخت شود. در حوزه خدمات نظافتی و سرویس های مرتبط با آن، قیمت ها قبل از ثبت سفارش، با توجه به درخواست مشتری به صورت آنلاین محاسبه شده و به صورت کاملا شفاف به او اعلام می شود. در این شرایط، مشتری از قبل نسبت به قیمت ها آگاهی کاملی داشته و با رضایت کامل سفارش خود را به ثبت می رساند.

در رابطه با سایر خدمات نیز هزینه از قبل اعلام شده و به صورت حدودی به مشتری اعلام می شود. از جمله این موارد می توان به محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان یا هزینه گچ کاری سقف اشاره داشت که قیمت ابتدایی آن در سایت اعلام شده و متخصص بعد از بازدید محل و بررسی های کارشناسی خود از حجم کاری که باید انجام دهد، مبلغ دقیق را به مشتری ارائه می دهد.

 چطور می توانیم متخصص مناسب را در اسپارد پیدا کنیم؟

در اسپارد انبوهی از متخصصین نظافت و تکنسین ها گردهم آمده اند و به ارائه خدمات مختلف مشغول هستند. در اسپارد این امکان وجود دارد که جنسیت متخصص مورد نظر را انتخاب کنید و از طریق پشتیبانی نیز نسبت به انتخاب بهترین متخصص برای امور خود اطمینان کامل کسب کنید.

چگونه در اسپارد سفارش خود را ثبت کنیم؟

فرایند ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن اسپارد ساده تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید! کافی است روی گزینه ثبت سفارش کلیک کنید و سپس از میان خدمات مختلفی که در این مجموعه ارائه می شود، سرویس مدنظر خود را انتخاب کنید (مثلا سرویس اعزام برق کار). در مرحله بعد شماره همراه خود را ثبت می کنید و بعد از وارد کردن کد تائید، زمان مراجعه و آدرس محلی که قرار است سرویس در آن انجام شود را مشخص می کنید. در نهایت متخصص مدنظر شما به محل مقرر شده مراجعه می کند و مطابق با خواسته هایتان، فرایند کاری خود را انجام می دهد.

حرف آخر اسپارد

اعضای اسپارد عمیقا باور دارند که کارهای خدماتی باید با بالاترین کیفیت صورت گیرند. تفاوتی ندارد که شما به عنوان مشتری اسپارد چه سرویسی را انتخاب می کنید؛ آنچه که مهم است، رضایت شما از انجام خواسته هایتان است. ما متعهدیم که سفارش شما به سهولت به ثبت رسیده، متخصص متعهد، مطمئن و کاربلد در زمان تعیین شده در محل شما حاضر شده، کار به بهترین شکل انجام گرفته و مقرون به صرفه ترین هزینه از شما دریافت شود. ما در مجموعه اسپارد، خدمات مطمئن را به ساده ترین راه، درب هر خانه می رسانیم.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا