بازی

ایرانیکارت: میزان دارایی دوج کوین ایلان ماسک!

ایرانیکارت: میزان دارایی دوج کوین ایلان ماسک!

یکی از جذابیت‌های دوج کوین، خریداری شدن آن توسط ایلان ماسک است که می‌تواند نشان از آینده روشن آن داشته باشد. به نظر شما ایلان ماسک چقدر دوج کوین دارد؟ ایرانیکارت در ادامه به این پرسش پاسخ می‌دهد.

هر بار که به دنبال عجایب دنیای کریپتو، اینترنت را بالا و پایین کنید، حتماً به میم کوین‌ها برخورد خواهید کرد. زمانی که بیلی مارکوس در سال ۲۰۱۳ پای یک شوخی را به دنیای رمزارزها باز می‌کرد، هیچگاه تصوری از پیشرفت جهانی «دوج کوین» نداشت؛ اما حالا همه ما حداقل نام و تصویر آن را می‌شناسیم. این میم کوین که در ابتدا به عنوان یک روش پرداخت دوستانه برای جمعی کوچک ابداع شده بود، رفته رفته توانست سگ «شیبا اینو» را در دنیای کریپتو نیز به شهرت برساند. 

در کل چقدر دوج کوین در گردش است؟

در همان ابتدا که دوج کوین وارد بازار شده بود، ارزش بسیار کمی داشت و خالق آن نیز به دنبال توسعه آن نبود. ارزش اولیه دوج تقریباً ۰.۰۰۰۲ دلار اعلام شد و این، در مقایسه با بیت کوین که در همان سال مرز ۱۰۰۰ دلار را رد کرده بود ناچیز به حساب می‌آمد.

 با این حال بازدید یک میلیونی از DOGE در همان ماه اول، تلنگری به توسعه دهندگان آن وارد کرد. با وجود مسیر طولانی و چندین‌ساله که این میم کوین تا به امروز طی کرده است، نهایتاً توانسته به رتبه ۹ از نظر Market Cap برسد و این، به آن معناست که دوج، مسیر درستی را در پیش گرفته است.

در حال حاضر که سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ را سپری می‌کنیم، ارزش این ارز به تقریب برابر با ۰.۰۷ دلار است و تعداد آن نیز در بازار کریپتو به ۱۳۲.۷ میلیارد واحد می‌رسد. با توجه به رشد روزافزون این ارز، قطعاً تعداد دوج کوین در گردش بیشتر هم خواهد شد.

اگر به فکر خرید مقداری DOGE به منظور سرمایه‌گذاری و بررسی بازار هستید؛ خرید دوج کوین با کارمزد صفر از ایرانیکارت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. چرا که تنها با پرداخت مبلغ خود ارز و بدون هیچ هزینه اضافی می‌توانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کرده و از سایر مزایای این صرافی نیز بهره‌مند شوید.

برای شروع می‌توانید به راحتی به وبسایت این مجموعه وارد شده و پس از ثبت نام در آن، مراحل خرید دوج کوین را انجام دهید.

آیا به تعداد دوج کوین‌ها اضافه خواهد شد؟

سیاست‌های توسعه دهندگان دوج در ابتدا سقف عرضه ۱۰۰ میلیاردی را برای این ارز دیجیتال مشخص کرده بودند؛ اما پس از مدتی تصمیم دیگری گرفته شد. آن‌ها تصمیم گرفتند تا سقف عرضه DOGE را بردارند تا به یک ارز تورم‌زا تبدیل شود.

حالا هرساله ۵ میلیارد واحد بر تعداد دوج کوین‌های دنیا افزوده می‌شود. به کارگیری این روش‌ها سبب افزایش ارز دوج شد و آن را به جایگاه مطلوبی در فهرست ارزهای دیجیتال رساند. حالا دیگر دوج برخلاف ارزهایی شبیه بیت کوین، محدودیتی برای تعداد ارز قابل استخراج اعمال نمی‌کند.

تصویری از یک دوج کوین زرد

از ابتدا تا کنون ایلان ماسک چقدر دوج کوین دارد؟

سوال مهمی که این روزها توسط بسیاری از افراد پرسیده می‌شود این است که ایلان ماسک چقدر دوج کوین دارد و علت خرید دوج کوین توسط ایلان ماسک چیست.

 باید گفت که ایلان ماسک به عنوان یکی از افراد سرشناس در کل دنیا، تاثیر بسزایی بر پیشرفت ارز دوج کوین داشته است. همواره توییت‌های او در فضای مجازی که به روش‌های مختلف به دوج کوین اشاره داشتند، سبب پامپ دوج شده‌اند و این ارز دیجیتال موفقیت خود را تا حدود زیادی به ایلان ماسک مدیون است.

با وجود آنکه صاحبین حساب‌هایی که دوج کوین و ارزهای دیگر در آن‌ها نگهداری می‌شوند مشخص نیستند، اما آدرس کیف پولی که بر اساس توئیت‌های منتشر شده متعلق به ایلان ماسک در نظر گرفته می‌شود، ۲.۵ میلیون دوج کوین دارد. همین مسئله نشان‌دهنده آن است که ایلان هنوز هم حمایت‌های خود از DOGE را ادامه می‌دهد و چه بسا برنامه‌هایی هم برای توسعه‌ی آن داشته باشد.

دلیل توجه و سرمایه‌گذاری ایلان ماسک روی دوج کوین چیست؟

در حقیقت ایلان ماسک هرگز ارتباط خود با ارز دوج کوین را اعلام نکرد و در هر مصاحبه به طریقی این پرسش را کنار گذاشت. به همین دلیل اطلاعاتی درباره علت توجه او به این ارز دیجیتال در دسترس نیست.

با این حال هر چه که هست، خریداری شدن دوج توسط ایلان ماسک آینده خوبی را برای آن پیش‌بینی می‌کند و به نظر می‌رسد این رمزارز بتواند جایگاه خوبی را در سال‌های آینده تصاحب کند.

کلام آخر

اگر چه بازار رمزارزها غیرقابل پیش‌بینی بوده و آنالیزها ممکن است با تغییراتی مواجه شوند، اما حمایت دائمی یک فرد سرشناس و اثرگذار از یک ارز می‌تواند تأثیر به‌سزایی بر آینده آن داشته باشد. برای اطلاع از آینده دوج کوین و روند تغییر آن، می‌توانید صرافی ایرانیکارت را دنبال کرده و با اطلاعات کامل، مسیر ورود به تریدینگ DOGE را پیش بگیرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیکینگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا