سایت خبری
famaserver
  • صفحه نخست
  • تکنولوژی
  • علم و دانش
  • بازی
  • فناوری
  • اینترنت
  • موبایل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

2 ماه پیش
معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

2 ماه پیش
جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

2 ماه پیش
شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

2 ماه پیش
آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

2 ماه پیش
وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

2 ماه پیش
قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

2 ماه پیش
چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

2 ماه پیش
کاهش 20 درصدی واردات تلفن همراه در 5 ماهه امسال

کاهش ۲۰ درصدی واردات تلفن همراه در ۵ ماهه امسال

2 ماه پیش
۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

2 ماه پیش

اولین ریزش مشترکین در یک دهه اخیر: نتفلیکس به‌دنبال طرح ارزان‌تر با تبلیغات می‌رود

زمان انتشار: 20 آوریل 2022 ساعت 8:44

دسته بندی: اینترنت

شناسه خبر: 32006

زمان مطالعه: 6 دقیقه

اولین ریزش مشترکین در یک دهه اخیر: نتفلیکس به‌دنبال طرح ارزان‌تر با تبلیغات می‌رود

اولین ریزش مشترکین در یک دهه اخیر: نتفلیکس به‌دنبال طرح ارزان‌تر با تبلیغات می‌رود

تلاش نتفلیکس برای جذب مشترکین جدید در فصل اول سال 2022 ناکام بود. در حقیقت، این شرکت در گزارشی اعلام کرده که در این بازه زمانی نسبت به فصل چهارم 2021 حدود 200 هزار نفر از مشترکین خود را در جهان از دست داده و می‌گوید این رقم می‌تواند در فصل دوم 2022 تا 2 میلیون افزایش یابد. به‌دنبال انتشار این گزارش، مدیرعامل نتفلیکس اعلام کرد که این شرکت در حال ارزیابی طرح اشتراک ارزان‌تری است که تبلیغات خواهد داشت.

سرویس استریم نتفلیکس در نامه‌ای خطاب به سهام‌داران خود اذعان کرد: «رشد درآمد ما به‌طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است. کرونا با افزایش قابل توجه نرخ رشد ما در سال 2020 شرایط را مبهم کرد و ما را بر این گمان داشت که بخش عمده کُند شدن نرخ رشد در سال 2021 به خاطر عبور از محدودیت‌های کرونا بوده است.» نتفلیکس در پایان فصل اول 2022 حدود 222 میلیون مشترک داشت و هنوز بزرگ‌ترین سرویس استریم دنیا محسوب می‌شود.

این شرکت در ماه فوریه برای اولین بار پس از دو سال قیمت سرویس‌های خود را افزایش داد. حالا به‌نظر می‌رسد که گزارش امروز پیامد این تصمیم را نشان می‌دهد. نتفلیکس اذعان کرده که ریزش 600 هزار نفری مشترکین این شرکت در آمریکا و کانادا به خاطر تغییر قیمت بوده و آن‌ها انتظار چنین اتفاقی را داشته‌اند.

نتفلیکس

نتفلیکس مدعی است که در حال حاضر حدود 100 میلیون خانوار پسورد اکانت خود را با بقیه به اشتراک می‌گذارند و همین مسئله باعث شده رشد مشترکین در بسیاری از بازارها دشوارتر شود. این شرکت حالا می‌خواهد سخت‌گیری‌های بیشتری را علیه این دسته از کاربران اعمال کند تا درآمد حاصل از کاربران فعلی را به حداکثر برساند.

نتفلیکس طرحی ارزان‌تر ارائه می‌کند

با توجه به افزایش تعداد رقبا در صنعت سرویس‌های استریم، قابل پیش‌بینی بود که شرایط برای تداوم رشد نتفلیکس دشوارتر شود. سرویس‌هایی مثل هولو، پیکاک و اچ‌بی‌او مکس طرح‌هایی با هزینه پایین‌تر دارند که تبلیغات نشان می‌دهد. «رید هیستینگز»، مدیرعامل نتفلیکس در همین باره اعلام کرد که نتفلیکس آماده است تا ایده ارائه یک طرح ارزان‌تر با نمایش تبلیغات را در اختیار کاربران قرار دهد.

هیستینگز می‌گوید این شرکت ظرف یک الی دو سال آینده شرایط پیاده‌سازی این طرح را مشخص خواهد کرد. این در حالی است که او قبلا گفته بود مخالف پیچیدگی در بحث تبلیغات و طرفدار سادگی طرح‌های خرید اشتراک است. با این وجود، هیستینگز حالا به این نتیجه رسیده که این طرح تا حد زیادی منطقی به نظر می‌رسد چون بسیاری از کاربران حاضرند در ازای پرداخت هزینه کمتر مقداری تبلیغات را تحمل کنند.

افزون بر این، نتفلیکس قبلا به دنبال پخش مسابقات ورزشی نبود، اما حالا «تد ساراندوس»، مدیرعامل دوم این شرکت می‌گوید: «نمی‌گویم هیچ‌وقت مسابقات ورزشی را پخش نمی‌کنیم، اما باید مسیری برای افزایش درآمدها و سودآوری مناسب داشته باشیم.»

مجله خبری بیکینگ

برچسب ها
برچسب‌ها نتفلیکس
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • بر بازدید ترین ترند شبکه های اجتماعی 2 روز پیش
  • فیلترشکن، آفتی پنهان برای اینترنت کشور
    فیلترشکن، آفتی پنهان برای اینترنت کشور 2 ماه پیش
  • وزیر ارتباطات: با افزایش نامتعارف قیمت تعرفه‌های اینترنتی مخالفیم
    وزیر ارتباطات: با افزایش نامتعارف قیمت تعرفه‌های اینترنتی مخالفیم 2 ماه پیش
  • قطع اینترنت فیبرنوری در  افغانستان باعث اختلال در خدمات بانکی شد
    قطع اینترنت فیبرنوری در افغانستان باعث اختلال در خدمات بانکی شد 2 ماه پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • ارتباطات 160
  • امنیت 293
  • اینترنت 3435
  • بازی 8814
  • برنامه نویسی 34
  • تبلیغات 21
  • تکنولوژی 29541
  • دانش‌بنیان 1
  • رمز ارز 1252
  • سیستم عامل 203
  • شبکه اجتماعی 622
  • علم و دانش 14927
  • فناوری 7413
  • کاریکاتور 556
  • کسب و کار 670
  • موبایل 724
  • میزبانی وب 40
  • نرم افزار - سخت افزار 413

جدیدترین مقالات

  • افزایش راندمان کاری با طراحی دکوراسیون اداری استاندارد
    افزایش راندمان کاری با طراحی دکوراسیون اداری استاندارد 20 ساعت پیش
  • بلیط اتوبوس تهران انزلی چطور در تعطیلات به موقع رزرو کنیم؟
    بلیط اتوبوس تهران انزلی چطور در تعطیلات به موقع رزرو کنیم؟ 20 ساعت پیش
  • کاربرد جت پرینتر لیزری در صنایع مختلف چیست؟
    کاربرد جت پرینتر لیزری در صنایع مختلف چیست؟ 20 ساعت پیش
  • چرا قیمت بک لینک‌ها متفاوت است و چه عواملی بر آن تاثیر می‌گذارند؟
    چرا قیمت بک لینک‌ها متفاوت است و چه عواملی بر آن تاثیر می‌گذارند؟ 20 ساعت پیش
  • بهترین گوشی‌های گیمینگ در قیمت‌های مختلف
    بهترین گوشی‌های گیمینگ در قیمت‌های مختلف 20 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی | خرید هاست | دانلود نرم افزار | کلاس آنلاین | رپورتاژ خارجی

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور