بازی

انتشار اولین تریلر انیمیشن لاک پشت های نینجا

انتشار اولین تریلر انیمیشن لاک پشت های نینجا

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شده است. پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا را منتشر کرده که در آن شاهد بخشی از اتفاقات این انیمیشن موردانتظار و همچنین آرت استایل متفاوت آن با دیگر نسخه‌های این مجموعه محبوب و دوست داشتنی هستیم. اگرچه این تریلر خیلی اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما کلیت خوبی از انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem را نشان می‌دهد:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem، برادران لاک پشت پس از سال‌های پنهان شدن از دنیای انسان‌ها، تصمیم گرفتند تا قلب مردم نیویورک را با انجام کارهای ابرقهرمانانه به‌دست آورند و به‌عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. آوریل اونیل دوست جدید آن‌ها است که قرار است به آن‌ها برای مبارزه با یک سندیکای جنایتکار و بدنام کمک کند، اما آن‌ها خیلی زود با ارتشی از دشمنان جهش یافته مواجه می‌شوند. در ادامه می‌توانید شاهد اولین پوستر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles جدید باشید:

اولین پوستر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

نیکلاس کانتو، مایکا ابی، شامون براون جونیور، بردی نون، جکی چان، ایو ادبیری، سث روگن، جان سینا، هانیبال بورس، رز بیرن، آیس کیوب، پست مالونه، پل راد، مایا رودولف، ناتاسیا دیمیتریو و جانکارلو اسپوزیتو از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته بر عهده جف رو براساس فیلمنامه‌ای از برندن اوبراین است.

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem قرار است در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ (۱۳ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا