بازی

افزوده شدن حالت نیو گیم پلاس به Sonic Frontiers در به‌روزرسانی جدید

افزوده شدن حالت نیو گیم پلاس به Sonic Frontiers در
به‌روزرسانی جدید

سگا دومین بسته الحاقی رایگان بازی Sonic Frontiers با نام Birthday Bash را عرضه کرده است.

در جریان مراسم Sonic Central، شرکت سگا با انتشار تریلری از دومین بسته الحاقی رایگان بازی Sonic Frontiers پرده برداشت. این به‌روزرسانی با نام Birthday Bash هم‌اکنون دردسترس قرار گرفته است. سگا گفت: «تولد سونیک را در جزایر تزئین‌شده استارفال جشن بگیرید. با چالش‌ها، حرکات و کوکوهای کلکسیونی جدید و حالت نیو گیم پلاس به سمت این آپدیت بدوید».

لینک دانلود از آپارات

بسته الحاقی Birthday Bash دومین آپدیت رایگان از سه به‌روزرسانی سال ۲۰۲۳ بازی سونیک فرانتیرز است. اولین آپدیت با فوتو مد، جوک‌باکس (جعبه موسیقی) و حالت‌های چالش جدید در ماه مارس عرضه شده بود. سومین به‌روزرسانی هم شامل محتوای داستانی و کاراکترهای قابل بازی جدید خواهد بود.

برگزاری شوکیس سونیک سنترال همزمان با عرضه Sonic Origins Plus رخ داد. این گسترش دهنده برای سونیک اوریجینز که شامل تمامی ۱۲ بازی سونیک عرضه‌شده برای گیم گیر است. در این مراسم شاهد نمایش دیگری از Sonic Superstars، بازی دوبعدی جدید سونیک هم بودیم که در همین ماه معرفی شده بود.

بازیکنان در Sonic Superstars امکان کنترل سونیک، تیلز، ناکلز یا ایمی رز را دارند و برای اولین‌بار در تاریخ این سری، پشتیبانی از کوآپ تا چهار نفر هم وجود خواهد داشت. این بازی در پاییز ۲۰۲۳ به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

درنهایت در این مراسم تریلری جدید برای بخش دوم اپیزودهای Sonic Prime هم پخش شد که در ماه ژوئیه روی نتفلیکس انتشار خواهد یافت.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا