بازی

اعلام تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن هارلی کویین

اعلام تاریخ پخش فصل سوم انیمیشن هارلی کویین

شهریور ۹۹ بود که شبکه HBO Max از تمدید سریال Harley Quinn برای فصل سوم خبر داد و همچنین اعلام کرد که این شبکه خانه جدید این سریال انیمیشنی شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ بازگشت انیمیشن هارلی کویین مشخص شده است. شبکه HBO Max امروز تایید کرد که پخش فصل سوم انیمیشن Harley Quinn با انتشار همزمان سه قسمت اول از تاریخ ۲۸ ژوئیه (۶ مرداد)‌ آغاز خواهد شد.

مابقی قسمت‌ها به شکل هفته‌ای یک قسمت از شبکه HBO Max پخش خواهند شد تا پخش فصل سوم انیمیشن هارلی کویین در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به پایان برسد. همچنین اولین تریلر فصل سوم سریال Harley Quinn منتشر شده است که این تریلر را می‌توانید در یوتیوب HBO Max تماشا کنید. در این تریلر شاهد ماجراجویی جدید هارلی کویین و پویزن آیوی هستیم که هارلی کویین در همان ابتدا آماندا والر را می‌دزدد.

در ادامه شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی فصل اول انیمیشن Harley Quinn مثل کینگ شارک تا بتمن و جوکر هستیم و همچنین جیمز گان در بخشی از این انیمیشن دیده می‌شود که قرار است به‌عنوان شخصیت مهمان حضور داشته باشد. دو فصل اول انیمیشن هارلی کویین از شبکه DC Universe پخش شد، اما در ادامه این سریال مانند بسیاری از سریال‌های شبکه دی‌سی یونیورس به شبکه HBO Max منتقل شد.

کیلی کوئوکو در نقش هارلی کوئین، لیک بیل، دایدریچ بیدر، الن تودیک، ران فانچس، جیمز وولک، تونی هیل، کریستوفر ملونی، راحول کولی، جی بی اسموو، جیسون الکساندر، واندا سایکس، جیانکارلو اسپوزیتو، ناتالی مورالس، جیم راش، ونسا مارشال، جیکوب ترمبلی، جیمز آدومیان، مت اوبرگ، تیشا کمبل و فیل لامار، از جمله صداپیشگان انیمیشن Harley Quinn هستند. جاستین هالپرن، پاتریک شوماخر و دین لوری وظیفه ساخت انیمیشن هارلی کویین را بر عهده دارند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا