بازی

اعلام تاریخ انتشار نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

اعلام تاریخ انتشار نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سرانجام تاریخ انتشار نسخه‌ی PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection استودیو ناتی داگ رسما اعلام شده است. این بازی در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد و از حالا امکان پیش خرید آن برای بازیکن‌ها فراهم شده است. یک تریلر تازه از این نسخه نیز پخش شد که شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection سونی، ریمستر دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy را در یک بسته در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد. نسخه‌ی کامپیوتر این کالکشن توسط استودیوهای Iron Galaxy و Naughty Dog توسعه یافته است و از رزولوشن 4K و مانیتورهای فوق عریض پشتیبانی می‌کند. تنظیمات گرافیکی این بازی نیز شامل بهبود مدل‌ها و بافت‌ها، بازتاب سایه‌ها و Ambient Occlusion می‌شود.

کنترلر دوال‌سنس نیز در نسخه‌ی کامپیوتر Uncharted: Legacy of Thieves Collection قابل استفاده است، اما درکنار ماوس و کیبورد می‌توان با دوال‌شاک ۴، کنترلرهای پشتیبانی‌کننده از استاندارد XInput و سایر گیم‌پدها نیز به‌سراغ تجربه‌ی بازی رفت. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به رابط کاربری بهبودیافته برای تنظیمات، رابط کاربری اصلاح‌شده، بررسی عملکرد پردازنده‌ی گرافیکی و حافظه‌ی VRAM، توقف خودکار، سرعت بارگذاری متغیر اشاره کرد.

نسخه‌ی کامپیوتر این کالکشن از فناوری Fidelity FX Super Resolution 2 شرکت AMD نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این نسخه در هفته‌های آتی باشید. درحال‌حاضر بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection در کنسول پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا