بازی

اشاره سازنده Wolfenstein به توسعه بازی اول شخص جدید

اشاره سازنده Wolfenstein به توسعه بازی اول شخص جدید

آگهی شغلی جدید ماشین‌گیمز نشان می‌دهد که این استودیو درکنار توسعه بازی Indiana Jones، مشغول ساخت یک پروژه اول شخص جدید است.

نزدیک به ۶ سال از زمان عرضه بازی Wolfenstein 2: The New Colossus و چهار سال از انتشار اسپین‌آف آن به نام Wolfenstein: Youngblood می‌گذرد. باتوجه‌به این گذر زمان، طرفداران سری Wolfenstein تمایل دارند اخبار جدیدی از نسخه آینده مجموعه کسب کنند و باتوجه‌به اینکه استودیو ماشین‌گیمز هم‌اکنون روی توسعه بازی Indiana Jones جدید کار می‌کند، احتمال رخ دادن این موضوع در آینده نزدیک پایین است.

با این وجود اکثر استودیوهای بزرگ به‌طور همزمان روی چند پروژه AAA کار می‌کنند و به نظر می‌رسد که ماشین‌گیمز نیز در وضعیت مشابهی قرار دارد. این توسعه‌دهنده اخیرا یک آگهی شغلی برای استخدام انیماتور ارشد منتشر کرد که در توضیحات آن به ساخت یک بازی اول شخص جدید اشاره شده است.

در بخش توضیحات مربوط‌به صلاحیت‌های این آگهی شغلی آمده است که فرد متقاضی باید علاقه به توسعه بازی‌های ویدیویی به‌ویژه بازی‌های اول شخص همه‌جانبه داشته باشد. در همین حال فرد مذکور ترجیحا باید به خوبی مجموعه‌های ماشین‌گیمز را بشناسد تا بتواند در توسعه یک پروژه AAA مشغول به کار شود.

با اینکه آگهی شغلی هیچ اشاره‌ای به بازی موردنظر نمی‌کند اما می‌توان دریافت که ماشین‌گیمز برای توسعه بازی اول شخص جدید خود آماده شده است. باتوجه‌به این موارد، احتمال شروع توسعه بازی Wolfenstein 3 دور از انتظار نخواهد بود. شرکت بتسدا در گذشته به طرفداران این سری تیراندازی اول شخص اطمینان داده است که آینده مجموعه در وضعیت مطمئنی قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا