سایت خبری
famaserver
  • صفحه نخست
  • تکنولوژی
  • علم و دانش
  • بازی
  • فناوری
  • اینترنت
  • موبایل
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

با آیفون ۱۷ دیگر عکس‌های سلفی خراب نمی‌شود!

2 ماه پیش
معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

معیوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان؛ آیفون و سامسونگ در میانه جدول خرابی

2 ماه پیش
جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

جنجال خط و خش‌های آیفون ۱۷؛ اپل علت واقعی را توضیح داد

2 ماه پیش
شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

شارژ ۸۰ درصدی باتری: افسانه یا واقعیت؟ (تحلیل علمی)

2 ماه پیش
آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

آموزش: دلیل کند شدن و ری‌استارت مداوم گوشی‌های اندرویدی چیست؟

2 ماه پیش
وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

وان‌پلاس ۱۵: تاریخ عرضه جهانی و مشخصات فنی فاش شد

2 ماه پیش
قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

قیمت مقرون به صرفه آیفون ۱۷ در آمریکا

2 ماه پیش
چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

چرا باید حالت هواپیما را در گوشی فعال کنیم؟ مزایا و کاربردهای شگفت‌انگیز

2 ماه پیش
کاهش 20 درصدی واردات تلفن همراه در 5 ماهه امسال

کاهش ۲۰ درصدی واردات تلفن همراه در ۵ ماهه امسال

2 ماه پیش
۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

۵ عادت مخرب که گوشی هوشمند شما را نابود می‌کند

2 ماه پیش

استراتژی رهبر بازار آبمیوه و شربت ایران برای تصاحب بازار

زمان انتشار: 23 فوریه 2022 ساعت 19:10

دسته بندی: کسب و کار

شناسه خبر: 21286

زمان مطالعه: 10 دقیقه

استراتژی رهبر بازار آبمیوه و شربت ایران برای تصاحب بازار

استراتژی رهبر بازار آبمیوه و شربت ایران برای تصاحب بازار

سن ایچ از برندهایی است که در این زمینه پیشتاز برندهای دیگر است و نه تنها بیش از ۵۰ درصد سهم فروش آبمیوه و ۸۵ درصد از سهم فروش بازار شربت ایران را در اختیار دارد، بلکه محصولات خود را به چهار گوشه جهان صادر می کند.

اما سن ایچ (Sunich) چگونه توانسته است در این بازار پر رقابت به رهبر بازار آبمیوه و شربت ایران تبدیل شود؟ برندی که در ابتدا، فعالیت خود را با تولید شربت آغاز کرد و حالا یکی از پرتنوع ترین سبدهای محصول را در صنعت نوشیدنی به خود اختصاص داده است. با ما همراه باشید تا با این برند و محصولاتش بیشتر آشنا شوید و از مسیری که برای توسعه طی کرده است اطلاع یابید.

سن ایچ از گذشته تا امروز

شرکت عالیفرد که محصولات آن با نام سن ایچ در بازارهای داخلی و جهانی شناخته می‌شود، برندی قدیمی و خوشنام است که فعالیت خود را از حدود ۵۰ سال پیش با مدیریت «حسین عالیزاد» و با تولید شربت در بسته‌بندی‌های مختلف در شهر صنعتی کاوه، شهرستان ساوه آغاز کرد. این برند رفته رفته با شناخت نیاز و در نظر گرفتن ذائقه مصرف‌کنندگانش و از سوی دیگر با توجه به گسترش بازار، تولید آبمیوه‌های گازدار (برند سن‌ایچ کول) و نوشیدنی مالت را نیز در برنامه خود قرار داد و به تنوع محصولات خود افزود.  

با توجه به رشد کمی محصولات سن ایچ، در سال ۱۳۹۶، کارخانه دیگری در شهر فیروزکوه راه‌اندازی شد که در خط تولید این کارخانه، از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها استفاده شد، به طوری که اولین خط Nitro Hot Fill در خاورمیانه، در این کارخانه راه اندازی شده است. به این ترتیب سن ایچ انواع مختلف محصولات خود را در ۲ کارخانه ساوه و فیروزکوه تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌کند.

کیفیت و تنوع بالا رمز موفقیت سن ایچ

داشتن کیفیت بالا، چه در بخش تکنولوژی‌های مورد استفاده برای تولید محصولات و چه در بکارگیری بهترین مواد اولیه برای تهیه محصولات،‌ مهمترین دلیل موفقیت شرکت عالیفرد در بازار رقابتی نوشیدنی بوده است. همین موضوع باعث شده است تا سن ایچ در هر بازاری که ورود می‌کند خوش بدرخشد. از سوی دیگر به کارگیری نیروی متخصص و ماهر در سن ایچ موجب افزایش راندمان کاری و موفقیت این برند شده است.

از لحاظ تنوع محصولات نیز سن ایچ رکورددار این صنعت در بازار ایران است. به طوریکه تنوع محصولات این برند به بیش از ۱۲ گروه محصولی می رسد. از سوی دیگر این برند با مورد توجه قرار دادن مخاطبان خاصی چون ورزشکاران، کودکان و… محصولاتی چون، نوشیدنی‌های ورزشی، آبمیوه‌های ویژه کودکان و… را به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کرده است.

در حال حاضر سن ایچ، سن ایچ کول، اسموتی، میکس، فروتی، هاسکی، دوغ، مالت، شریسا، سن ایچ کودک، سن ایچ پت و شربت‌ها از محصولات شناخته شده این برند هستند که در بازار ایران و بازارهای جهانی مخاطبان خود را دارند.

توجه به بازارهای خارجی

سن ایچ از برندهایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهار گوشه جهان پیشگام است.

این برند با اختصاص بیش از ۵۰ درصد از سهم فروش بازار آبمیوه و ۸۵ درصد از سهم فروش بازار شربت، نه تنها در بازار داخلی موفق عمل کرده است، بلکه صادرات قابل توجهی به کشورهای مختلف در چهار قاره جهان دارد. به طوریکه امروز عالیفرد، علاوه بر بازارهای داخلی، بیشترین سهم فروش را در کشورهای منطقه و همسایه از جمله عراق، افغانستان و…. دارد و از سوی دیگر بیشترین میزان فروش آبمیوه‌ و شربت‌های تولید ایران در قاره‌های اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه به نام شرکت عالیفرد با برند سن ایچ ثبت شده است.

افتخارات سن ایچ

سن ایچ در طول مدت فعالیت خود گواهینامه های بین المللی و جوایز متعددی را کسب کرده است که گواهینامه FDA از سوی سازمان غذا و دارو آمریکا، استاندارد ایزو FSSC۲۲۰۰۰ در سیستم ایمنی مواد غذایی، استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ در سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه، استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در سیستم مدیریت کیفیت برخی از آنها هستند.

همچنین کسب نشان و لوح برند ملی ( جشنواره نام و نشان ایرانی )‌ از سازمان توسعه و تجارت ایران، معرفی به عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی از طرف موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی، کسب عنوان برترین شرکت صنایع غذایی به انتخاب مصرف کنندگان ، دریافت نشان ایمنی و سلامت برای محصولات مختلف سن ایچ و… تنها برخی از افتخارات این برند خوشنام است.

دانشگاه عالیفرد

مرکز علمی کاربردی عالیفرد، اولین مرکز دانشگاهی در شهرستان ساوجبلاغ است که در سال ۱۳۷۷ تحت عنوان مرکز علمی کاربردی صنعت غذا (عالیزاد) با همت مرحوم حاج آقاحسین عالیزاد به عنوان موسس و با ریاست مرحوم پروفسور قهرمان شمس راه اندازی شد. هدف از راه اندازی این دانشگاه تامین و تربیت نیروی انسانی در زمینه صنعت غذا، در دو رشته تکنولوژی صنایع آرد و تکنولوژی صنایع روغن بود که با تعداد ۷۰ نفر دانشجو فعالیت خود را آغازکرد. این مرکز در رشته های تخصصی صنایع غذایی اقدام به پذیرش دانشجو کرد و در حال حاضر با ۵ رشته ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی، انبارداری، حسابداری صنعتی، شیمی آزمایشگاهی – غذایی، اینترنت و شبکه های گسترده در مقطع کاردانی و ۴ رشته ایمنی سلامت و محیط زیست در صنایع (HSE)، حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی، مدیریت تجاری سازی، مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد. همچنین این مرکز، موفق به اخذ مجوز آزمایشگاه همکار از مؤسسه استاندارد شده است و آمادگی انجام پروژه‌های تحقیقاتی را دارد.

مجله خبری بیکینگ

اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • افزایش راندمان کاری با طراحی دکوراسیون اداری استاندارد
    افزایش راندمان کاری با طراحی دکوراسیون اداری استاندارد 9 ساعت پیش
  • بلیط اتوبوس تهران انزلی چطور در تعطیلات به موقع رزرو کنیم؟
    بلیط اتوبوس تهران انزلی چطور در تعطیلات به موقع رزرو کنیم؟ 9 ساعت پیش
  • کاربرد جت پرینتر لیزری در صنایع مختلف چیست؟
    کاربرد جت پرینتر لیزری در صنایع مختلف چیست؟ 9 ساعت پیش
  • چرا قیمت بک لینک‌ها متفاوت است و چه عواملی بر آن تاثیر می‌گذارند؟
    چرا قیمت بک لینک‌ها متفاوت است و چه عواملی بر آن تاثیر می‌گذارند؟ 9 ساعت پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • ارتباطات 160
  • امنیت 293
  • اینترنت 3435
  • بازی 8814
  • برنامه نویسی 34
  • تبلیغات 21
  • تکنولوژی 29541
  • دانش‌بنیان 1
  • رمز ارز 1252
  • سیستم عامل 203
  • شبکه اجتماعی 622
  • علم و دانش 14927
  • فناوری 7413
  • کاریکاتور 556
  • کسب و کار 670
  • موبایل 724
  • میزبانی وب 40
  • نرم افزار - سخت افزار 413

جدیدترین مقالات

  • افزایش راندمان کاری با طراحی دکوراسیون اداری استاندارد
    افزایش راندمان کاری با طراحی دکوراسیون اداری استاندارد 13 ساعت پیش
  • بلیط اتوبوس تهران انزلی چطور در تعطیلات به موقع رزرو کنیم؟
    بلیط اتوبوس تهران انزلی چطور در تعطیلات به موقع رزرو کنیم؟ 13 ساعت پیش
  • کاربرد جت پرینتر لیزری در صنایع مختلف چیست؟
    کاربرد جت پرینتر لیزری در صنایع مختلف چیست؟ 13 ساعت پیش
  • چرا قیمت بک لینک‌ها متفاوت است و چه عواملی بر آن تاثیر می‌گذارند؟
    چرا قیمت بک لینک‌ها متفاوت است و چه عواملی بر آن تاثیر می‌گذارند؟ 13 ساعت پیش
  • بهترین گوشی‌های گیمینگ در قیمت‌های مختلف
    بهترین گوشی‌های گیمینگ در قیمت‌های مختلف 13 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

سرور مجازی | خرید هاست | دانلود نرم افزار | کلاس آنلاین | رپورتاژ خارجی

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور