بازی

احتمال دارد فروش PSVR2 بهتر از تخمین‌ها باشد

احتمال دارد فروش PSVR2 بهتر از تخمین‌ها باشد

در همین ماه بود که رسانه بلومبرگ با اشاره به صحبت‌های فرانسیسکو جرونیمو از شرکت تحلیلی IDC مدعی شد شروع PSVR2 کند بوده است و برای جلوگیری از فاجعه کامل، نیاز به کاهش قیمت است. همین باعث نگرانی طرفداران درباره هدست واقعیت مجازی سونی شد و خیلی‌ها به مشکلات این هدست مثل قیمت آن، تعداد بازی‌ها و عدم وجود قابلیت بکوارد اشاره کردند.

اما محتوای جدید نشان می‌دهد برخلاف گزارش اعلام‌شده، فروش پلی استیشن وی آر ۲ بدین حد فاجعه‌بار نیست. بلومبرگ تخمین زده بود فروش این هدست از زمان عرضه تا آخر ماه مارس بین ۲۷۰ تا ۳۰۰ هزار واحد باشد. بررسی دقیق این عدد باعث می‌شود که تحلیل‌گرها بفهمند پلی‌استیشن وی‌آر ۲ در حقیقت سریع‌ترین فروش بین هدست‌های واقعیت مجازی سیمی عرضه‌شده را تجربه کند. همچنین لازم به ذکر است که فروش اولین هدست پلی استیشن وی آر پس از پنج ماه به ۹۱۵ هزار واحد رسید؛ درحالی‌که نسخه دوم آن در یک ماه یک سوم این فروش را تجربه کرده است.

البته مسئله اینجاست که ممکن است سرعت فروش هدست نام‌برده کمتر شود؛ به‌خصوص که این هدست در بسیاری از کشورها تنها از طریق فروشگاه PS Direct دردسترس است. گفتنی است عددی که بالا اعلام شد تنها یک تخمین است و هنوز توسط غول ژاپنی تایید نشده است. ممکن است آمار واقعی فروش PSVR2 در جریان گزارش مالی آینده سونی اعلام شود.

بدون در نظر گرفتن فروش ضعیف یا قوی این هدست، سونی نیاز دارد بهتر عمل کند و نشان دهد در چند ماه آینده باید منتظر چه آثاری برای PSVR2 باشیم. در پیش‌نمایش‌ها نظرات نسبت‌به بازی Firewall Ultra مثبت بوده است، اما همچنان نیاز به تعداد بیشتری از بازی‌ها وجود دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا