تکنولوژی

آنر ایکس 9 (Honor X9) با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی شد

آنر ایکس 9 (Honor X9) با پردازنده اسنپدراگون 695 معرفی شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

آنر اوایل ماه جاری گوشی آنر ایکس 8 را با پردازنده اسنپدراگون 680 رونمایی کرد و اکنون این شرکت چینی مدل بسیار قدرتمندتری با نام آنر ایکس 9 (Honor X9) را در مالزی معرفی کرده است. این گوشی جدید دارای صفحه نمایش بزرگ، نرخ تازه‌سازی بالا، پردازنده چشمگیر، باتری پرظرفیت و یک دوربین سه‌گانه است. همچنین، باید اشاره کنیم که آنر ایکس 9 نسخه جهانی آنر ایکس 30 است که در دسامبر 2021 در چین عرضه شد. با دیجی رو همراه باشید.

آنر ایکس 9

آنر ایکس 9 در جلوی بدنه خود به یک پنل 6.81 اینچی IPS LCD با حفره‌ای برای دوربین سلفی مجهز است. رزولوشن این نمایشگر فول اچ دی پلاس (1080 در 2388 پیکسل) و نرخ تازه‌سازی آن نیز 120 هرتز می‌باشد.

در بخش دوربین، آنر از یک ماژول سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت بدنه ایکس 9 بهره گرفته است. سنسورهای ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در کنار سنسور اصلی قرار گرفته و تکمیل کننده ماژول سه‌گانه هستند. در جلوی بدنه و داخل حفره نمایشگر نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

آنر ایکس 9

تراشه اسنپدراگون 695 وظیفه پردازش اطلاعات را در آنر ایکس 9 بر عهده دارد و در کنار آن، این گوشی به  8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری Magic UI 4.2 به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده و یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات وظیفه تأمین انرژی را بر عهده دارد.

گوشی جدید آنر از سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن یک سنسور اثر انگشت نیز در کناره بدنه خود دارد. از دیگر ویژگی‌های آنر ایکس 9 می‌توان به پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، اتصال 5G، وای-فای 802.11ac، بلوتوث نسخه 5.1، مکان‌یاب (GPS) و درگاه USB Type-C اشاره کرد.

آنر ایکس 9

آنر هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان در دسترس بودن ایکس 9 در بازارهای جهانی ارائه نکرده، اما می‌دانیم که این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای در دسترس خریداران خواهد بود (قیمت تعیین شده برای آنر ایکس 9 در مالزی معادل 238 یورو است).

بر اساس شایعات، آنر قصد دارد به زودی مدل آنر ایکس 7 (Honor X7) را هم در بازارهای جهانی عرضه کند که احتمالاً نسخه‌ای تغییر نام یافته از آنر ایکس 30 آی (Honor X30i) خواهد بود. ایکس 30 آی تاکنون در انحصار بازار چین بوده است.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا